План на курса

  1. Въведение

    • Какво е шаблон за проектиране

    • Elementy описание на модела

    • Връзката на дизайнерските модели с други модели

    • Въведение в класовата диаграма UML

    • Въведение в стълбовете на обектно-ориентираното програмиране (ООП)

    • Внедряване на принципите SOLID и GRASP чрез шаблони за проектиране

  2. Конструкционни модели

    • Строител

    • Абстрактна фабрика

    • Фабричен метод

    • Прототип

    • Сингълтън

  3. Структурни модели

    • Адаптер

    • Декоратор

    • Фасада

    • Композитен

    • Мост

    • Представител (пълномощник)

    • прашец (леко тегло)

  4. Оперативни (функционални) модели

    • Преводач

    • Итератор

    • Верига от отговорност

    • Посредник

    • Метод на шаблона

    • Наблюдател

    • Посетител

    • Спомен

    • командване

    • състояние

    • Стратегия

Изисквания

Основи на обектно-ориентираното програмиране в Java.

 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории