Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в ManyChat
- Какво е ManyChat?
- Основни характеристики и предимства на автоматизацията на chatbot
- Създаване на ManyChat акаунт и свързване с външни платформи като Facebook Business страница
ManyChat Табло и навигация
- Разбиране на интерфейса ManyChat.
- Преглед на менюта, инструменти и настройки
- Разглеждане на Flow Builder
Създаване на вашия първи чатбот
- Въведение в потоците, съобщенията и тригерите
- Проектиране на пътища за разговор с Flow Builder
- Използване на шаблони за бързо създаване на чатбот
Генериране на възможни клиенти с ManyChat
- Настройване на инструменти за растеж с включване (джаджи, QR кодове, връзки)
- Създаване на автоматизирани последователности за улавяне на потенциални клиенти
- Маркиране и сегментиране води за по-добро насочване
Автоматизиране на поддръжката на клиенти
- Проектиране на ботове с често задавани въпроси за справяне с често задавани въпроси
- Настройване на автоматизирани отговори за поддръжка 24/7
- Използване на ключови думи и тригери за интелигентни отговори
Интеграции и основна автоматизация
- Свързване ManyChat с външни инструменти (напр. Google Sheets, имейл платформи)
- Автоматизиране на последващи действия и последователности на подхранване
- Използване на условия и действия за напреднали потоци
Анализиране на ефективността и оптимизиране на ботове
- Проследяване на ефективността на chatbot с ManyChat анализи
- Измерване на процента на ангажираност, реализациите и растежа
- Оптимизиране на потоците на chatbot за по-добри резултати
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Разбиране на социални медийни платформи като Facebook или Instagram
- Не се изисква предишен опит с чатбот
Публика
- Мениджъри
- Marketing професионалисти
- Специалисти по обслужване на клиенти
14 Часа