План на курса

Въведение в ManyChat

  • Какво е ManyChat?
  • Основни характеристики и предимства на автоматизацията на chatbot
  • Създаване на ManyChat акаунт и свързване с външни платформи като Facebook Business страница

ManyChat Табло и навигация

  • Разбиране на интерфейса ManyChat.
  • Преглед на менюта, инструменти и настройки
  • Разглеждане на Flow Builder

Създаване на вашия първи чатбот

  • Въведение в потоците, съобщенията и тригерите
  • Проектиране на пътища за разговор с Flow Builder
  • Използване на шаблони за бързо създаване на чатбот

Генериране на възможни клиенти с ManyChat

  • Настройване на инструменти за растеж с включване (джаджи, QR кодове, връзки)
  • Създаване на автоматизирани последователности за улавяне на потенциални клиенти
  • Маркиране и сегментиране води за по-добро насочване

Автоматизиране на поддръжката на клиенти

  • Проектиране на ботове с често задавани въпроси за справяне с често задавани въпроси
  • Настройване на автоматизирани отговори за поддръжка 24/7
  • Използване на ключови думи и тригери за интелигентни отговори

Интеграции и основна автоматизация

  • Свързване ManyChat с външни инструменти (напр. Google Sheets, имейл платформи)
  • Автоматизиране на последващи действия и последователности на подхранване
  • Използване на условия и действия за напреднали потоци

Анализиране на ефективността и оптимизиране на ботове

  • Проследяване на ефективността на chatbot с ManyChat анализи
  • Измерване на процента на ангажираност, реализациите и растежа
  • Оптимизиране на потоците на chatbot за по-добри резултати

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Разбиране на социални медийни платформи като Facebook или Instagram
  • Не се изисква предишен опит с чатбот

Публика

  • Мениджъри
  • Marketing професионалисти
  • Специалисти по обслужване на клиенти
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории