План на курса
Введение
- Какво представляват Microsip SCM и ERP и защо да ги използвате?
- Обзор на функционалностите и модулите на Microsip SCM и ERP
- Инсталация и конфигуриране на Microsip SCM и ERP
- Настройка на основен проект
Управление на складовете
- Създаване и използване на складови артикули, категории и местоположения
- Управление на движенията, преместванията и корекциите в склада
- Извършване на оценка и разписване на складовите артикули
- Използване на доклади и табло за управление на склада
Управление на закупуванията
- Създаване и използване на постачалци, покупнически поръчки и приеми
- Управление на заявките за закупуване, одобренията и връщанията
- Извършване на планиране и прогнозиране на закупуването
- Използване на доклади и табло за управление на закупуванията
Управление на производството
- Създаване и използване на продукти, материали за производство и маршрути
- Управление на производствените поръчки, операциите и ресурсите
- Извършване на планиране на производството и капацитетната плануване
- Използване на доклади и табло за управление на производството
Управление на дистрибуцията
- Създаване и използване на клиенти, продажни поръчки и доставки
- Управление на предложенията за продажба, фактурите и връщанията
- Извършване на планиране и оптимизация на дистрибуцията
- Използване на доклади и табло за управление на дистрибуцията
Управление на логистиката
- Създаване и използване на складове, носители и маршрути
- Управление на операциите в склада, разпределянето, упаковането и доставката
- Извършване на планиране и оптимизация на логистиката
- Използване на доклади и табло за управление на логистиката
Управление на производителността в ланската верига
- Дефиниране и измерване на ключовите показатели за производителност (KPI) на ланска верига
- Анализ и подобряване на ефективността, резултативността и гъвкавостта в ланската верига
- Използване на инструменти за бизнес разумене и анализа
Сътрудничество и комуникация в ланска верига
- Интеграция с други модули на Microsip ERP
- Интеграция с други системи и приложения
- Споделяне и обмена на данни с постачалци, клиенти и партньори
- Комуникиране и координиране с постачалци, клиенти и партньори
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Основни знания за управление на ланската верига (SCM) и управление на ресурсите на предприятията (ERP)
Аудитория
- Управляващи и аналисти на ланска верига
- Консултанти и администратори за ERP
Отзиви от потребители (2)
Ми хареса подходът на преподавателя още от началото. Това, че той/тя адаптираше уроците според нашите нужди, а когато срещахме проблеми, ни помагаше с голям интерес.
flavia - ASOCIATIA PENTRU VIITORII PROFESIONISTI IN TEHNOLOGIA INFORMATIEI
Курс - SAP Financial Accounting and Controlling (FICO) for Consultants
Машинен превод
Намирам NobleProg много лесен за работа, учитайки времевите зони и трудностите ни с участниците, които изискват поддръжка на japonски. Общо взето, работейки с вас по това обучение беше задоволително и нямам никакво колебание да препоручвам вашата организация. Ако възникне нужда от обучение за нас отново в региона ASPAC, ще се свържа с NobleProg.
Siobhan Bowe - Glanbia Nutritionals
Курс - SAP Sales Order Processing and Supply Chain Management
Машинен превод