План на курса
Въведение
- Какво представляват Microsip SCM и ERP и защо да ги използваме?
- Преглед на функциите и модулите на Microsip SCM и ERP
- Инсталиране и конфигуриране на Microsip SCM и ERP
- Създаване на основен проект
Инвентар Management
- Създаване и използване на елементи от инвентара, категории и местоположения
- Управление на движения на инвентара, прехвърляния и корекции
- Извършване на оценка на инвентара и себестойност
- Използване на отчети за инвентара и табла за управление
Закупуване Management
- Създаване и използване на доставчици, поръчки за покупка и разписки
- Управление на заявки за покупка, одобрения и връщания
- Извършване на планиране и прогнозиране на покупките
- Използване на отчети за покупки и табла за управление
производство Management
- Създаване и използване на продукти, спецификации на материали и маршрути
- Управление на производствени поръчки, операции и ресурси
- Извършване на планиране на производството и планиране на капацитета
- Използване на производствени отчети и табла за управление
Разпределение Management
- Създаване и използване на клиенти, поръчки за продажба и доставки
- Управление на продажбени оферти, фактури и връщания
- Извършване на планиране на дистрибуция и оптимизация
- Използване на отчети за разпространение и табла за управление
Логистика Management
- Създаване и използване на складове, превозвачи и маршрути
- Управление на складови операции, събиране, опаковане и изпращане
- Извършване на логистично планиране и оптимизация
- Използване на логистични отчети и табла за управление
Ефективност на веригата за доставки Management
- Дефиниране и измерване на ключови показатели за ефективност (KPI) на веригата за доставки
- Анализиране и подобряване на ефективността, ефективността и гъвкавостта на веригата за доставки
- Използване на инструменти за бизнес разузнаване и анализ
Верига за доставки Collaboration и Communication
- Интеграция с други Microsip ERP модули
- Интеграция с други системи и приложения
- Споделяне и обмен на данни с доставчици, клиенти и партньори
- Комуникация и координация с доставчици, клиенти и партньори
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основни познания за концепциите за управление на веригата за доставки (SCM) и планиране на ресурсите на предприятието (ERP).
Публика
- Мениджъри и анализатори на веригата за доставки
- ERP консултанти и администратори
Oтзиви от потребители (2)
Подходът на преподавателя ми хареса от самото начало. Фактът, че той/тя приспособи обучението към нашите нужди и когато се сблъскахме с проблеми, той ни помогна с голям интерес.
flavia - ASOCIATIA PENTRU VIITORII PROFESIONISTI IN TEHNOLOGIA INFORMATIEI
Курс - SAP Financial Accounting and Controlling (FICO) for Consultants
Машинен превод
I found NobleProg very easy to work with, considering the timezone challenges and our difficulty with trainees requiring support in Japanese. Overall, working with you on this training was satisfactory and I would have no hesitation recommending your organisation. If a training need occurs for us in the ASPAC region again, I will be in touch with NobleProg.