План на курса

Въведение

Преглед на Adaptive OfficeConnect функции

    Функции на приставката Интеграция с Adaptive Insights Адаптивно отчитане

Първи стъпки с Adaptive OfficeConnect

    Инсталиране Настройка на акаунт Потребителски интерфейс и опции

Докладване с помощта на Adaptive OfficeConnect

    Интеграция с MS Excel Изграждане на нова работна книга (настройки и свойства) Отчитане на типове елементи и поведение

Организиране на данни в работната книга

    Добавяне на елементи на отчет Филтриране на данни Раздел Преглед

Извличане на данни от Adaptive

    Показване на адаптивни клетки Обновяване на данни Актуализиране на елементи

Създаване на презентации в MS PowerPoint

    Навигация в OfficeConnect за PowerPoint Свързване на таблици и диаграми Именувани диапазони Актуализиране и прекъсване на връзки

Използване на Adaptive OfficeConnect в MS Word

    Навигация в OfficeConnect за Word Свързване на таблици и стойности в разкази на думи Управление на връзки и адаптивни данни Наименувани диапазони

Споделяне на данни към Adaptive Insights

    Качване на отчети (personal или споделени) Поддържане и разпространение на библиотеки

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Опит с Microsoft Office
  • Опит с финанси
  • Опит в работа с електронни таблици

Публика

  • Крайни потребители
  • Финансови специалисти
 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Excel and VBA Programming for Audit and Finance Professionals

28 Hours

Свързани Kатегории