План на курса

Въведение

Разбиране на качеството, системите за качество и QMS (система за качество Management) одит

Разбиране на връзката Одит на QMS, удовлетвореност на клиентите и рентабилност

Разбиране на ISO 9001 и седемте QMP (принципи за качество Management)

Планиране на одита на QMS въз основа на входове от Топ Management и Водещ технически персонал

Създаване на контролен списък за одит на QMS за записване на подробности за съответствие и несъответствие

Създаване на QMS Audit Report

Разбиране на повтарящия се цикъл на непрекъснато усъвършенстване

Разбиране на изискванията за сертифициране по ISO 9001

Представяне в началото Management

Заключителни бележки

Изисквания

  • Разбиране за непрекъснато подобрение към удовлетвореността на клиентите
  • Разбиране за подобряване на бизнес процесите
  • Общо разбиране на системите за качество и подобряването на системите за качество Management.
  • Опит с процеси на непрекъснато подобрение и показатели за ефективност

Публика

  • Одитори, които са или ще участват в одита на QMS
  • Консултанти и мениджъри, участващи в програми за качество
  • Лица, които трябва да работят с QMS Auditors
 21 Hours

Брой участници



Цена за участник

Свързани Kурсове

Свързани Kатегории