Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
План на курса
Въведение
Разбиране на качеството, системите за качество и QMS (система за качество Management) одит
Разбиране на връзката Одит на QMS, удовлетвореност на клиентите и рентабилност
Разбиране на ISO 9001 и седемте QMP (принципи за качество Management)
Планиране на одита на QMS въз основа на входове от Топ Management и Водещ технически персонал
Създаване на контролен списък за одит на QMS за записване на подробности за съответствие и несъответствие
Създаване на QMS Audit Report
Разбиране на повтарящия се цикъл на непрекъснато усъвършенстване
Разбиране на изискванията за сертифициране по ISO 9001
Представяне в началото Management
Заключителни бележки
Изисквания
- Разбиране за непрекъснато подобрение към удовлетвореността на клиентите
- Разбиране за подобряване на бизнес процесите
- Общо разбиране на системите за качество и подобряването на системите за качество Management.
- Опит с процеси на непрекъснато подобрение и показатели за ефективност
Публика
- Одитори, които са или ще участват в одита на QMS
- Консултанти и мениджъри, участващи в програми за качество
- Лица, които трябва да работят с QMS Auditors
21 Hours