План на курса

Въведение

Разбиране на RPA

    Разлика между RPA и традиционната автоматизация Автоматизиране на процесите от край до край с RPA Последици от RPA върху работната сила и морала на служителите

Предимства на RPA

    Ускоряване на завършването на работата Непрекъсната наличност Точност и съответствие Намаляване на разходите

Казуси

    RPA в банкирането: Автоматизиране на задачите за обработка на заеми

Инструменти и доставчици на RPA

    NICE, Blue Prism, UIPath OpenSpan и др.

Разработване на RPA стратегия

    Локализиране на най-податливите на грешки и отнемащи време офис задачи Определяне на обхвата на RPA инициативата Изчисляване на ROI Анализ на въздействието

Различни подходи към RPA

    Unattended vs Attended Intervention Автоматизация на работния плот Анализ на работния плот

Казус

    RPA в здравеопазването

Преглед на функциите и възможностите на NICE

    Машина за обработка на естествен език Разширени възможности за OCR (разпознаване на 200 различни езика) Разширен анализ на структурирани и неструктурирани данни

Практически с NICE Robotic Automation

    Създаване на акаунт и лицензиране Настройка и конфигуриране

Автоматизиране на рутинни работни плотове Activities (Front-end)

    Автоматично стартиране на приложения Управление на мишката Попълване на формуляри и шаблони Копиране/поставяне

Автоматизиране на рутинен бек-офис Activities

    Извършване на изчисления Обработка на иск Обработка на сканирани документи Продажба на повече продукти и услуги

Интегриране на NICE със съществуващи системи

    CRM система за таксуване Citrix приложения Персонализирани приложения

Управление на NICE

    Мониторинг и управление на опашки от задачи и изпълнение на процеси Генериране на отчети за производителността на системата

Казус

    RPA в застрахователния сектор

Мащабиране ХУБАВО

    Оценка на наличността на нуждите от ресурси Добавяне на роботи по време на пиковите часове

Отстраняване на неизправности NICE

    Отстраняване на грешки в системата Рестартиране на клиента на робота в случай на повреда

Оценяване на резултатите

    Оценка на повишаването на ефективността Оценка на човешкото въздействие

Разширяване на NICE

    SDK с отворен код

Развитие в роботизираната автоматизация на процеси

    Когнитивна роботизирана автоматизация

Заключителни бележки

    Бъдещето на „виртуалната работна сила“

Изисквания

  • Общо разбиране на бизнес процесите и работните процеси в офиса.
  • Малко техническо минало.
  • Разбирането на концепциите за програмиране е полезно, но не е необходимо.

Публика

  • Business Анализатори
  • Business Професионалисти по процеси
  • Инженери
 21 Hours

Брой участници


Цена за участник