Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
План на курса
Въведение
Разбиране на RPA
- Разлика между RPA и традиционната автоматизация Автоматизиране на процесите от край до край с RPA Последици от RPA върху работната сила и морала на служителите
Предимства на RPA
- Ускоряване на завършването на работата Непрекъсната наличност Точност и съответствие Намаляване на разходите
Казуси
- RPA в банкирането: Автоматизиране на задачите за обработка на заеми
Инструменти и доставчици на RPA
- NICE, Blue Prism, UIPath OpenSpan и др.
Разработване на RPA стратегия
- Локализиране на най-податливите на грешки и отнемащи време офис задачи Определяне на обхвата на RPA инициативата Изчисляване на ROI Анализ на въздействието
Различни подходи към RPA
- Unattended vs Attended Intervention Автоматизация на работния плот Анализ на работния плот
Казус
- RPA в здравеопазването
Преглед на функциите и възможностите на NICE
- Машина за обработка на естествен език Разширени възможности за OCR (разпознаване на 200 различни езика) Разширен анализ на структурирани и неструктурирани данни
Практически с NICE Robotic Automation
- Създаване на акаунт и лицензиране Настройка и конфигуриране
Автоматизиране на рутинни работни плотове Activities (Front-end)
- Автоматично стартиране на приложения Управление на мишката Попълване на формуляри и шаблони Копиране/поставяне
Автоматизиране на рутинен бек-офис Activities
- Извършване на изчисления Обработка на иск Обработка на сканирани документи Продажба на повече продукти и услуги
Интегриране на NICE със съществуващи системи
- CRM система за таксуване Citrix приложения Персонализирани приложения
Управление на NICE
- Мониторинг и управление на опашки от задачи и изпълнение на процеси Генериране на отчети за производителността на системата
Казус
- RPA в застрахователния сектор
Мащабиране ХУБАВО
- Оценка на наличността на нуждите от ресурси Добавяне на роботи по време на пиковите часове
Отстраняване на неизправности NICE
- Отстраняване на грешки в системата Рестартиране на клиента на робота в случай на повреда
Оценяване на резултатите
- Оценка на повишаването на ефективността Оценка на човешкото въздействие
Разширяване на NICE
- SDK с отворен код
Развитие в роботизираната автоматизация на процеси
- Когнитивна роботизирана автоматизация
Заключителни бележки
- Бъдещето на „виртуалната работна сила“
Изисквания
- Общо разбиране на бизнес процесите и работните процеси в офиса.
- Малко техническо минало.
- Разбирането на концепциите за програмиране е полезно, но не е необходимо.
Публика
- Business Анализатори
- Business Професионалисти по процеси
- Инженери
21 Часа