План на курса

Разходи и бюджет Management в нареди за поддръжка

  • Следване на разходите, свързани с материали, труд и външни услуги
  • Анализ на разпределението на разходите по нареди и центъри на разходите
  • Използване на правила за уреждане и контрол на бюджета

Стандартни отчети и създаване на персонализирани отчети

  • Използване на стандартни SAP PM отчети и заправки
  • Създаване на персонализирани отчети с помощта на варианти за избор и подреждане
  • Експортиране и визуализация на данните в Excel или BI инструменти

Анализ на ключови показатели за поддръжка (KPIs)

  • Определяне и мониторинг на KPIs (MTTR, MTBF, запазени задачи и т.н.)
  • Използване на табло и графики за проследяване на производителността
  • Разбиване на данните за анализ на коренова причина

Интеграция с други SAP модули (MM, FI)

  • Свързване на PM с материали Management (MM) за проследяване на запасите
  • Свързване с Finance (FI) за разпределение на разходите и отчетност
  • Работа с крос-модулни данни за стратегическо планиране

Непрекъснато подобряване и оптимизация на процесите

  • Използване на отчети за идентифициране на неефективност и бутилки на процеса
  • Въвеждане на обратна връзка за проследяване на подобренията
  • Установяване на стратегии за поддръжка, базирани на данни

Организационен надзор и стратегическо вземане на решения

  • Консолидация на данни за инсайти на ръководни ниво
  • Конструиране на KPIs и отчети, съобразени с целите на бизнес
  • Продвижване на междинно-функционално сътрудничество чрез споделяни метрики

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Завършено е SAP PM Ниво 3 или еквивалентен практически опит в планирането и изпълнението на работа по поръчка
  • Разбиране на основни инструменти за SAP отчетност и навигация

Целева аудитория

  • Супервизори на планирането
  • Мениджъри по поддръжка
  • Старши решениящи и ключови потребители на SAP PM
 20 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (1)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории