Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
BPM в контекст
- Многото лица на BPM BPM чадър BPM и Governance Играчи в индустрията Зрялост в рамките на пазара Настоящи BPM предизвикателства Бъдещето на BPM
BPM Наслояване
- Какво е наслояване? Общи слоеве Спомагателни слоеве Стекът BPM Разграждане на слоевете Основни правила за наслояване
Състоянието на стандартите
- Стандарти – приятел или враг? Органи за стандарти Узрели стандарти Стандарти в движение Нововъзникващи стандарти Използване на SOA и BPM стандарти
Роли в BPM
- Корпоративни роли в рамките на BPM Отговорности на мениджъра на проекти Business Отговорности на анализатора Отговорности на архитекта Отговорности на разработчиците Отговорности на QA/тестера Отговорности на мениджъра на конфигурацията Роли и отговорности на специалист Нова роля: Специалист по интеграция Нова роля: Шампион на процеси
Процесно-центричен SOA
- Значението на бизнес процесите Management (BPM) в рамките на SOA Често срещани клопки на BPM Моделиране на бизнес процеси Бизнес процесът като документация Контролиране на бизнес процеси Управление на предприятие, ориентирано към процеса
Водени от правила BPM
- Business правила в рамките на BPM Екстернализиране на съществуващи правила Идентифициране на нови правила Управление на SOA бизнес правила Използване на бизнес правила Поддържащи инструменти
Методологии за идентификация на процеси и услуги
- Преглед на популярните методологии Моделиране отгоре надолу Моделиране отдолу нагоре Goал-услугно моделиране Клопки при BPM моделиране Препоръки за BPM моделиране
Препоръки за жизнения цикъл на услугата
- Общ преглед на жизнения цикъл на SOA Точки с висок риск в рамките на жизнения цикъл на SOA Обработка на услуги и зависимости на процеса Състав на услугата Конфигурация и контрол Правилно оттегляне на процеси и услуги
Стратегии за управление на версиите на услугата
- Проблемът на SOA версиите Групарност на контрола на конфигурацията Ролята на регистъра на услугите Конвенции за именуване Версиониране на процеси Версиониране на услуги Версиониране на операции Поддръжка на множество едновременни версии Дефиниране на политика за контрол на версиите (VCP)
BPM-Стратегии за тестване на SOA
- Проблемът с тестването на SOA Тестване от край до край в рамките на BPM Съответствие с WS-I Съответствие с WS-Политика Фалшиви клиенти и услуги Регресионно тестване gotchas BPM препоръки за тестване
Препоръки за сигурност
- BPM и съображения за сигурност Стекът за сигурност на SOA Стандарти за сигурност Single Sign On Управление на самоличността Подходи за сигурност на SOA Сигурност от точка до точка Защита с посредничество на ESB Слоят на услугата за сигурност
BPM Business Модели
- Business шаблони Моделът на самообслужване Моделът на информационното хранилище Моделът на абонамента за информация Моделът на потребителско сътрудничество Моделът на разширеното предприятие Персонализирани бизнес модели
BPM и BPMN
- Добавената стойност на BPMN Компонентност и основни услуги Насърчаване на постепенен и итеративен подход Защо случаите на използване трябва да управляват проекта? Деклариране на свойствата на съобщението Използване на корелационни набори Разработване на сложно паралелно изпълнение на дейности Проектиране на паралелност
Изисквания
Излагане на SOA концепции
14 Часа
Oтзиви от потребители (1)
extensive knowledge cover many things.