План на курса

Умения за обучение

    Провеждане на предварително подготвена обучителна сесия по избрана от делегата тема, свързана с тяхната работа.

NB Продължителността на всяка сесия за обучение на делегати ще зависи от продължителността на курса и от броя на участниците. Осем е идеалният брой участници

    Пълна индивидуална и групова обратна връзка

Подготовка на обучителна сесия

    Въпроси към обучителя, които да зададете предварително Защо аз? Логистика на какво, къде, кога, как – и колко дълго? Разбиране как отговорите на тези въпроси влияят върху структурата на тренировъчната сесия
Структуриране на съдържанието: Изследвайте – познавайте темата
  • Подреждане на съдържанието
  • Създаване и използване на допълнителни визуални средства
  • Подготовка на треньора
  • Три основни комуникационни инструмента на обучителя: Вербален – използваните думи и избягване на жаргон и жаргон Вокален – звученето на думите, като се избягват всякакви разсейващи словесни тикове и пунктуация Визуален – външният вид на водещия: рокля; маниери; присъствие

      Репетиране на тренировъчната сесия – и получаване на честна обратна връзка от надежден източник
    Справяне с нервите
  • Подготовка на средата
  • Оформление на стаята – и как те предават основните послания на тези, които посещават курса Използване на стаята за подобряване на изживяването в обучението … и подреждане след курса
  • Оценка

      Значението на оценката. Процесите за получаване и използване на делегатна оценка

    Умения за обучение – преразгледани

      Доставяне на друга тренировка (след подходящо време за подготовка).

    NB Това може да бъде същата презентация като в Модул 1, но преработена след подробната обратна връзка

      Пълна индивидуална и групова обратна връзка

    Умения за обучение – преразгледани

      Ако времето позволява: провеждане на друга тренировъчна сесия (след подходящо време за подготовка) Пълна индивидуална и групова обратна връзка
     21 Hours

    Брой участници



    Цена за участник

    Свързани Kурсове

    International Business Etiquette

    14 Hours

    Social & Dining Etiquette

    21 Hours

    Effective communication skills

    21 Hours

    Effective interpersonal communication with elements of assertiveness

    14 Hours

    Conflict Management

    14 Hours

    Self Time Management

    14 Hours

    Customer Care Strategy

    21 Hours

    Customer Care Academy

    28 Hours

    Communication

    14 Hours

    Свързани Kатегории