План на курса

Въведение

Общ преглед на виртуалната реалност

  • Какво е VR?
    • Иммерзивен опит
  • Историята на VR

Разбиране на различните видове виртуални среди

  • Пълна виртуална реалност
  • Усилена реалност (AR)
  • Холограми и объемни проекции
  • Смешана реалност (MR)

Разглеждане на различните видове устройства за виртуална реалност

  • Устройства за проследяване
  • Оптични призми (VR Glasses)
  • Оптически устройства за виртуална реалност (HMDs)
    • Компютърна VR - Oculus Rift и HTC Vive
    • Мобилна VR - Google Cardboard и Samsung Gear
  • CAVE VR системи

Разглеждане на различните приложения на виртуалната реалност

  • Медicina
  • Туризъм
  • Разertainment (видео игри)
  • Образование и обучение

Работа с трите илюзии в виртуалната реалност

  • Илюзия на място
  • Илюзия на правдоподобие
  • Илюзия на ембодимент (въплъщение)

Разбиране на предизвиканията, свързани с виртуалната реалност

Разглеждане на различните платформи за развитие на VR

Развитие на 3D виртуални среди

  • Разбиране на основите на 3D графика
  • Използване на 3D движители и развойни среди

Развитие на графиката за виртуална реалност

Извършване на звук в виртуалната реалност и използване на напредналите 3D аудио техники за подобряване на опита

Разбиране на изискванията за създаване на съдържание за виртуална реалност

Работа с взаимодействието в виртуалната реалност

Движение в виртуалната реалност

  • Физическа навигация
  • Техники за виртуална навигация

Взаимодействие с обекти в виртуалната реалност

  • Взаимодействие с обекти, които са на разстояние за ръкодостиг
  • Хипер-естествено взаимодействие
  • Магическо взаимодействие
  • Взаимодействие с физика

Предизвикания при взаимодействието в виртуалната реалност

Потребителски интерфейси в виртуалната реалност

Подготовка за разработването на първото приложение за виртуална реалност

Разработка на storyboard за концепцията на приложението

Разработка на работен прототип на приложението за виртуална реалност

Тестване на прототипа

Развитие на основната версия на приложението

  • Подобрение на взаимодействието във виртуалната реалност
  • Реализация на графиката за виртуална реалност

Завършване на приложението

Резюме и заключение

Изисквания

  • Не се изисква опит в програмирането.

Целева група

  • Разработчици
  • Геймъри
  • Програмисти
  • Хобисти
 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (1)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории