Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Ден 1
- създаване на VR работно пространство за разработка
- създаване на VR демонстрационно пространство
- специфични съображения относно различните слушалки и как те драматично влияят върху дизайна на изживяването
- наличните характеристики на контролерите и тяхното относително влияние върху дизайна
- инсталиране на софтуер за разработка на VR
- VR здравей свят: бялото кубче на пода
- съображения за дизайн на взаимодействието
- въведение в работния процес за разработка на VR
Ден 2
- откриване на работното пространство на Unity
- упражнение: изграждане на преживяване изцяло от редактора
- Изграждане на самостоятелно приложение на Unity
- Програмиране на поведението в Unity
- упражнение: проста слънчева система (скрипт, геометрия)
Ден 3
- импортиране на 3D модели в Unity
- основи на рендиране* (осветление, текстури, шейдъри)
- * няма усъвършенствани техники за изобразяване, обхванати от това обучение
- възползвайки се от магазина за активи на Unity
- Събитийно ориентирано програмиране на Unity
- Вход на VR контролери
- упражнение: вземете планети (взаимодействие с потребителя във VR)
Ден 4
- Движение във VR: технически и дизайнерски съображения (телепорт, превод, тире)
- упражнение: добавете функция за телепортиране
- упражнение: превключване между модели
- упражнение: пуснете точки на интерес
- упражнение: превключете точките на интерес
Ден 5 (по избор)
- упражнение: каталог за мебели
- упражнение: поставете мебели
- упражнение: промяна на вътрешното осветление
- упражнение: сменете времето на деня
Ден 6 (по избор)
- Дизайн и създаване на прототипи за много потребители
Изисквания
- Задължително:
- оборудването за VR и готовите за VR работни станции (Windows) плюс пространството за всяка слушалка за удобно тестване на приложения
28 часа
Отзиви от потребители (1)
practical examples and troubleshooting of real problems (during creating real projects, games, etc.), I mean good practice and how the real project work looks like