План на курса

Въведение в Windows Admin Center

  • Обзор на архитектурата и функционалността на Windows Admin Center
  • Свързване с и управление на работни станции под операционна система Windows
  • Разбиране на ролята и възможностите за управлението на работните станции

Фундаментални умения с PowerShell за техници

  • Интерфейсът на PowerShell, синтаксис и политики за изпълнение
  • Cmdlets и pipe-лини за основно управление на работните станции
  • Създаване и изпълнение на прости скриптове на PowerShell

Отдалечено управление и автоматизация

  • Използване на PowerShell Remoting за управление на отдалечените работни станции
  • Извършване на отдалечени команди чрез Windows Admin Center
  • Управление на сесии, удостоверения и разглеждане на мерките за сигурност

Работа с WMI и CIM

  • Разбиране на WMI и CIM за системна администрация
  • Запитване на системна информация от отдалечените компютри
  • Автоматизиране на системни конфигурации и обновявания чрез WMI/CIM

Интегриране с Intune и Autopilot (от перспектива на потребител)

  • Обзор на Intune и Autopilot за разпределяне и управление на политики на работните станции
  • Разглеждане и потвърждаване на съответствието на устройствата и конфигурацията
  • Решаване на проблеми и отчитане на доклади на ниво потребител

Практическа лаборатория: Сценарии за отдалечено управление

  • Изпълнение на скриптове на PowerShell за получаване на системна информация отдалечено
  • Автоматизиране на обновявания, рестарти и диагностика
  • Тестване на връзката и решаване на проблеми с PowerShell Remoting

Лучши практики и сигурност

  • Гаранция за сигурни връзки и права на достъп на потребителите
  • Общи грешки и съвети за решаване на проблеми
  • Оптимизация на производителността при отдалечено управление

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Разбираене на операционните системи Windows и работната среда на работните станции
  • Опит в ежедневната поддръжка на компютри или IT операции
  • Основна запознаност с командни интерфейси

Аудитория

  • IT технически поддръжка
  • Helpdesk и полеви оператори за обслужаване
  • Технически специалисти, отговарящи за управлението на работните станции
 7 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (2)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории