План на курса

Обзор на интеграции

  • Разбиране на архитектурата на интеграция Read AI
  • Видове интеграции: еднонасочена vs. двунасочена
  • Обзор на поддържаните платформи: Slack, Notion, Salesforce, HubSpot, Zapier

Slack и Communication инструменти

  • Съединение на Read AI с каналите и потребителите на Slack
  • Настройка на автоматично доставяне на резюме до релевантни екипи
  • Персонализирани известия, нишки и връзки към срещи

Интеграция с CRM

  • Връзване на Read AI с акаунти на Salesforce или HubSpot
  • Въвеждане на срещи и задачи в CRM-конвейери
  • Следене на дискусии с клиенти и възможности за продажби с контекст

Read AI + Notion

  • Синхронизиране на резюме от срещи с Notion страници и бази данни
  • Използване на шаблони и структурирани формати за консистентност
  • Организиране на бележки по проект, клиент или екип

Workflow Automation

  • Използване на Zapier или Make за създаване на автоматични тригери
  • Създаване на потокове за създаване и задаване на задачи след срещи
  • Осигуряване на потапност и разрешения на платформите

Оптимизация и разглеждане на проблеми

  • Най-добри практики за управление на API токени и сигурност
  • Диагностициране на общи грешки и неправилни настройки
  • Разглеждане на възможности за масово прилагане за големи екипи и предприятия

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Разбиране в основните функционалности на Read AI
  • Опит с продуктивностни платформи, като Slack, Notion или Google Workspace
  • Основна познаваемост с CRM системи или инструменти за управление на задачи

Целева аудитория

  • Мениджъри по операции
  • Отбори за продажби и клиентски успехи
  • Технологично подкредени ръководители на отбори
  • Персонал за IT поддръжка или администратори на вътрешни инструменти
 7 часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории