План на курса

Разбиране на Business процеси

    Какво е бизнес процес Видове бизнес процеси Унифициран език за моделиране (UML) Моделиране на бизнес процеси (BPMN) Use Cases Постепенен процес за моделиране

Жизнен цикъл на подобряване на процеса

    Събиране на екипа Интегриране с жизнения цикъл на разработката Жизнен цикъл на подобряването на процеса и радикално срещу постепенно подобрение

Дефиниране на Business процеси

    Бизнес Use Case Диаграми Бизнес Use Case и бизнес участници Моделиране Процеси на високо ниво и групови процеси Семинар за моделиране на бизнес процеси (казус)

Съпоставяне в системните изисквания

    Системни Use Cases Картографиране на актьори и Use Cases картографиране на дейности Картографиране на бизнес сценарии Картографиране на бизнес работници Картографиране на модела на бизнес субект Картографиране на семинар

Предварителна оценка на процеса

    Външни фактори Идентифициране на основни и поддържащи процеси Създаване на цели за подобряване Идентифициране на клиенти и заинтересовани страни

Business Модели на процеси

    Плюсове и минуси на различни техники за моделиране Компоненти на модел на процес Въведение в сценарии за използване Business обекти Картографиране на работния процес

Моделиране на текущи процеси

    Интервюта и фокус групи Моделиране на условия, задействания, събития и бизнес правила Нива на абстракции Съвети и техники за моделиране Знаейки кога да спрете

Количествени процеси

    Решаване какво и колко да измерваме Измерване на удовлетвореността на клиентите Измерване на производителността Измерване на ефективността Анализиране на текущите процеси

Анализиращи дейности

    Идентифициране на дейности с добавена стойност Анализиране на модели и ограничения на работния процес Динамичен анализ - симулация Идентифициране на области за подобрение Моделиране на нов процес

Генериране на нови идеи

    Документиране на алтернативи Интегриране на механизми за измерване на ефективността Улавяне и представяне на знания за процеса Управление на процеса на моделиране

Пускане в действие на новите Business модели на процеси

    Приравняване към системните изисквания Ръководства за политики и процедури Модели като инструменти за управление на промените Управление на процеси

Избор на методи/инструменти

    Оценка на метода, избор и персонализиране Инструменти за моделиране и симулация Инструменти за управление на работния процес Интранет и Екстранет Инструменти за управление на процеси и знания

Изисквания

Нито един

 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (6)

Свързани Kурсове

Свързани Kатегории