План на курса
Разбиране на Business процеси
- Какво е бизнес процес Видове бизнес процеси Унифициран език за моделиране (UML) Моделиране на бизнес процеси (BPMN) Use Cases Постепенен процес за моделиране
Жизнен цикъл на подобряване на процеса
- Събиране на екипа Интегриране с жизнения цикъл на разработката Жизнен цикъл на подобряването на процеса и радикално срещу постепенно подобрение
Дефиниране на Business процеси
- Бизнес Use Case Диаграми Бизнес Use Case и бизнес участници Моделиране Процеси на високо ниво и групови процеси Семинар за моделиране на бизнес процеси (казус)
Съпоставяне в системните изисквания
- Системни Use Cases Картографиране на актьори и Use Cases картографиране на дейности Картографиране на бизнес сценарии Картографиране на бизнес работници Картографиране на модела на бизнес субект Картографиране на семинар
Предварителна оценка на процеса
- Външни фактори Идентифициране на основни и поддържащи процеси Създаване на цели за подобряване Идентифициране на клиенти и заинтересовани страни
Business Модели на процеси
- Плюсове и минуси на различни техники за моделиране Компоненти на модел на процес Въведение в сценарии за използване Business обекти Картографиране на работния процес
Моделиране на текущи процеси
- Интервюта и фокус групи Моделиране на условия, задействания, събития и бизнес правила Нива на абстракции Съвети и техники за моделиране Знаейки кога да спрете
Количествени процеси
- Решаване какво и колко да измерваме Измерване на удовлетвореността на клиентите Измерване на производителността Измерване на ефективността Анализиране на текущите процеси
Анализиращи дейности
- Идентифициране на дейности с добавена стойност Анализиране на модели и ограничения на работния процес Динамичен анализ - симулация Идентифициране на области за подобрение Моделиране на нов процес
Генериране на нови идеи
- Документиране на алтернативи Интегриране на механизми за измерване на ефективността Улавяне и представяне на знания за процеса Управление на процеса на моделиране
Пускане в действие на новите Business модели на процеси
- Приравняване към системните изисквания Ръководства за политики и процедури Модели като инструменти за управление на промените Управление на процеси
Избор на методи/инструменти
- Оценка на метода, избор и персонализиране Инструменти за моделиране и симулация Инструменти за управление на работния процес Интранет и Екстранет Инструменти за управление на процеси и знания
Изисквания
Нито един
Oтзиви от потребители (6)
numerous practical exercises
Anna Prusak - Credit Suisse (Poland) Sp.z o.o.
Course - Modelling Decision and Rules with OMG DMN
The training definitely backfilled some of the gaps in my knowledge left by reading the OptaPlanner userguide. It gave me a good broad understanding of how to approach using OptaPlanner in our projects going forward.
Terry Strachan - Exel Computer Systems plc
Course - OptaPlanner in Practice
good atmosphere
Martin Jesterschawek
Course - Business Rule Management (BRMS) with Drools
Positive and optimistic attitude. Gives good answers to questions.
Emil Krabbe Nielsen
Course - Introduction to Drools 6 for Developers
I loved that he was able to see our machines to help us when we got stuck.
Megan Burns - Sandia National Labs
Course - Drools 7 and DSL for Business Analysts
The training is very interesting and can be useful on our future projects and the trainer is always active on answering our questions and helping us when we are having issues on our end.