План на курса
Въведение в курса
- Значение на процесите, гъвкавост и ролята на собственика на процеса
Основи на дизайна на процеса
- Elements of a Process Отговорности на собственика на процеса Спонсориране на процеса Осигуряване на ресурси за процеса Проектиране и подобряване на процеса Управление на процеса Осъзнаване на процеса
Знания, умения и атрибути на собственика на процеса
Избор на собственик на процес
Свързани роли
- Мениджър на процеси Глобален процес Собственик Поток от стойност Собственик Роли на услуга Management Офис (SMO)
Характеристиките на Agile процес
Agile Основи
- Какво е Agile? Agile Манифестът Защо Agile проектите са успешни
Scrum Основи
- Scrum Роли, артефакти и събития Scrum Стълбове Scrum накратко Scrum, Канбан или и двете?
Agile услуга Management Основи
- Гъвкава услуга Management Стойност Гъвкава услуга Management Роли, артефакти и събития Характеристики на гъвкав процес Два аспекта на гъвкавата услуга Management Дизайн на гъвкав процес Подобряване на гъвкав процес
Agile Проектиране на процеси
- Създаване и попълване на процес Backlog Персони Потребителски истории Теми Епоси
Съгласуване на процесите със стратегически Goals CSI спринтове и планиране-извършване-проверка-действие Поддържане на подобрения Оценка на зрелостта на процеса Внедряване на подобрения на процеса Работа с линейни мениджъри Преодоляване на съпротивата срещу промяната
- Измерване на стойност
Демонстриране на стойност Водещи и изоставащи показатели за ефективност Критични фактори за успех и ключови показатели за ефективност Споразумения за ниво на обслужване и споразумения за оперативно ниво Провеждане на прегледи на измерванията Комуникация на ефективността
- Инструменти и технологии за подобряване на процесите
Приготвяме се да започнем
Предизвикателства и критични фактори за успех
Допълнителни източници на информация
Подготовка за изпити
Изпитни изисквания, тегло на въпроса и списък с терминология Примерен преглед на изпита
Изисквания
ПРЕДПОСТАВКИ
- Изпълнение на предварителна задача
- Познаване на Scrum, IT и IT услуги
ПУБЛИКА
Целевата аудитория за курса CAPO е:
- Собственици на процеси
- Мениджъри на процеси
- Служители и мениджъри, отговорни за проектиране, реинженеринг или подобряване на процеси
- Консултанти, напътстващи своите клиенти чрез инициативи за подобряване на процесите
- Всеки отговорен за:
- Управление на изискванията, свързани с процеса
- Осигуряване на ефективност и ефективност на процесите
- Максимизиране на стойността на процесите
Oтзиви от потребители (4)
The insights from Scrum and how they can be adapted to the work the do.
Andile - RGA Americas Reinsurance Company, Ltd., South Africa Branch
Course - Agile Project Management with Scrum
начина, по който обучителят обясни методологията и веднага премина към примери за нейното използване
Antonio
Course - Scrum for Managers and Executives
Machine Translated
Имаше широко покритие на много теми. Това насърчи нашите вътрешни дискусии
Pierre - Seebyte
Course - Agile Software Testing
Machine Translated
Обучителят е много запознат по темата и може да предостави примери от реалния свят чрез своя опит.
Nouf
Course - Agile Software Testing with Continuous Integration
Machine Translated