План на курса

Въведение в курса

    Значение на процесите, гъвкавост и ролята на собственика на процеса

Основи на дизайна на процеса

    Elements of a Process Отговорности на собственика на процеса Спонсориране на процеса Осигуряване на ресурси за процеса Проектиране и подобряване на процеса Управление на процеса Осъзнаване на процеса

Знания, умения и атрибути на собственика на процеса

Избор на собственик на процес

Свързани роли

    Мениджър на процеси Глобален процес Собственик Поток от стойност Собственик Роли на услуга Management Офис (SMO)

Характеристиките на Agile процес

Agile Основи

    Какво е Agile? Agile Манифестът Защо Agile проектите са успешни

Scrum Основи

    Scrum Роли, артефакти и събития Scrum Стълбове Scrum накратко Scrum, Канбан или и двете?

Agile услуга Management Основи

    Гъвкава услуга Management Стойност Гъвкава услуга Management Роли, артефакти и събития Характеристики на гъвкав процес Два аспекта на гъвкавата услуга Management Дизайн на гъвкав процес Подобряване на гъвкав процес

Agile Проектиране на процеси

    Създаване и попълване на процес Backlog Персони Потребителски истории Теми Епоси
Картографиране на потребителски истории
  • Подреждане и поддържане на изоставането на процеса
  • Процес Design Sprints
  • Собственикът на процеса и спринтовите събития
  • Внедряване на процес Потенциално освобождаващо увеличение на процеса
  • Определение за „Готово“
  • Планиране на изданието
  • Agile Подобряване на процеса
  • Съгласуване на процесите със стратегически Goals CSI спринтове и планиране-извършване-проверка-действие Поддържане на подобрения Оценка на зрелостта на процеса Внедряване на подобрения на процеса Работа с линейни мениджъри Преодоляване на съпротивата срещу промяната

      Измерване на стойност

    Демонстриране на стойност Водещи и изоставащи показатели за ефективност Критични фактори за успех и ключови показатели за ефективност Споразумения за ниво на обслужване и споразумения за оперативно ниво Провеждане на прегледи на измерванията Комуникация на ефективността

      Инструменти и технологии за подобряване на процесите

    Приготвяме се да започнем

    Предизвикателства и критични фактори за успех

    Допълнителни източници на информация

    Подготовка за изпити

    Изпитни изисквания, тегло на въпроса и списък с терминология Примерен преглед на изпита

    Изисквания

    ПРЕДПОСТАВКИ

    • Изпълнение на предварителна задача
    • Познаване на Scrum, IT и IT услуги

    ПУБЛИКА

    Целевата аудитория за курса CAPO е:

    • Собственици на процеси
    • Мениджъри на процеси
    • Служители и мениджъри, отговорни за проектиране, реинженеринг или подобряване на процеси
    • Консултанти, напътстващи своите клиенти чрез инициативи за подобряване на процесите
    • Всеки отговорен за:
    • Управление на изискванията, свързани с процеса
    • Осигуряване на ефективност и ефективност на процесите
    • Максимизиране на стойността на процесите
     14 Hours

    Брой участници



    Цена за участник

    Oтзиви от потребители (4)

    Свързани Kурсове

    Agile Essentials

    14 Hours

    Business Modeling for an Agile Enterprise

    14 Hours

    Efficient Requirement Management using Agile Methods and Agile UML Modeling

    21 Hours

    Свързани Kатегории