Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Основи на Усилената Реалност
- Разбиране на AR: концепции, история и приложения
- Как работи AR: сензори, вход от камерата и основни принципи на компютърното зрение
- Общ преглед на възможностите и поддържаните устройства на ARCore
Инсталация и конфигуриране на разработващата среда
- Запазване на SDK-то за ARCore за Android Studio и Unity
- Инсталиране на необходимите библиотеки, инструменти за компилиране и зависимости
- Конфигуриране на проектните настройки и отстраняване на грешки с устройствата
Компоненти и API на ARCore
- Разбиране на проследяването на движение и осведомеността за околната среда
- Използване на откриване на равни повърхности, оценка на осветление и API за дълбочина
- Имплементиране на Cloud Anchors за споделени опити
- Работа с 3D модели, текстури и материали в AR
Практическо развитие на проект
- Проектиране и разработка на комерсиално симулационно приложение за AR
- Създаване на интерактивни интерфейси и функции за визуализация на продуктите
- Имплементиране на основни потребителски взаимодействия (докосване, ротация, мащабиране)
Интеграция и разпространение
- Тестване на приложенията за AR в съвместими устройства под Android
- Експортиране, упаковка и разпространение на приложението чрез Play Store или интерни канали
- Рекомендации за производителността, потребителския опит (UX) и управлението на данните
- Създаване на документация и проектни активи за представяне
Финален Проект
- Проектиране и разработка на прототип за комерсиално образование с използване на AR
- Демонстрация и оценка на техническата функционалност
- Педагогическа оценка и обсъждане на практическите приложения
Общо резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на разработка под Android или интерфейса на Unity
- Знание за концепции от 3D графика и мобилни приложения
- Интерес към образователната технология и интерактивните цифрови медии
Публика
- Съветници и преподаватели в програмите по технология и иновации
- Разработчици и създатели на съдържание, заинтересовани в приложенията AR
- Образователни специалисти, разглеждащи поглъщащи инструменти за академични и комерсиални контексти
21 часа