План на курса

Въведение

  • Графични бази данни и библиотеки

Разбиране на графичните данни

  • Графиката като структура от данни
  • Използване на върхове (точки) и ръбове (линии) за моделиране на сценарии от реалния свят

Използване на графики Database за моделиране, запазване и обработка на графични данни

  • Алгоритми/обхождания на локални графи
  • neo4j, OrientDB и Titan

Упражнение: Моделиране на графични данни с neo4j

  • Моделиране на данни за бяла дъска

Отвъд графики Databases: Graph Computing

  • Разбиране на графиката на свойствата
  • Графично моделиране на различни сценарии (софтуерна графика, дискусионна графика, концептуална графика)

Решаване на проблеми от реалния свят с преминавания

  • Алгоритмично/насочено ходене над графиката
  • Определяне на кръгови зависимости

Казус от практиката: Класиране на участниците в дискусия

  • Класиране по брой и дълбочина на допринеслите дискусии
  • Бележка за анализа на настроенията и концепцията

Graph Computing: Локални набори от инструменти за графика в паметта

  • Графичен анализ и визуализация
  • JUNG, NetworkX и iGraph

Упражнение: Моделиране на графични данни с NetworkX

  • Използване на NetworkX за моделиране на сложна система

Graph Computing: Графични рамки за пакетна обработка

  • Използване Hadoop за съхранение (HDFS) и обработка (MapReduce)
  • Преглед на итеративните алгоритми
  • Hama, Giraph и GraphLab

Graph Computing: Графично-паралелно изчисление

  • Обединяване на ETL, проучвателен анализ и итеративно изчисляване на графики в рамките на една система
  • GraphX

Настройка и инсталиране

  • Hadoop и Искра

GraphX Оператори

  • Свойство, структурно, съединяване, агрегиране на съседство, кеширане и декеширане

Итерация с Pregel API

  • Предаване на аргументи за изпращане, получаване и изчисление

Изграждане на графика

  • Използване на върхове и ръбове в RDD или на диск

Проектиране на Scalable алгоритми

  • GraphX Оптимизация

Accessдопълнителни алгоритми

  • PageRank, свързани компоненти, броене на триъгълници

Упражнения: Page Rank и водещи потребители

  • Изграждане и обработка на графични данни с използване на текстови файлове като вход

Внедряване в производство

Заключителни бележки

Изисквания

  • Подписване на Java програмиране и рамки
  • Общото разбиране на Python е полезно, но не е задължително
  • Общо разбиране на концепциите за бази данни

Публика

  • Разработчици
 28 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории