План на курса

Въведение

Подготвяне на браузера за рендиране на WebGL съдържание

Обзор на процеса по създаване на графика

Създаване на 2D статичен обект

Добавяне на цвят към обекта

Завъртане на обекта

Превръщане на обекта в 3D

Разбиране на точки, вектори и мрежи

Трансформация на обекта

Добавяне на насочено и дифузно осветление

Добавяне на прозрачност, текстура и отбиване

Въвеждане на други обекти

Симулиране на движения на камера

Програмиране на въртексни и пикселни шейдери

Анимиране на обекта

Използване на мишката за взаимодействие с обекта

Резюме и заключение

Изисквания

  • Опит от програмиране с JavaScript
  • Знанието за вектори и матрици е полезно, но не е задължително
  • Знание на линейната алгебра (умножение, събиране на матрица/вектор)
  • Знание на тригонометрията (истории за косинус и сinus...)
 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории