Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение
Подготвяне на браузера за рендиране на WebGL съдържание
Обзор на процеса по създаване на графика
Създаване на 2D статичен обект
Добавяне на цвят към обекта
Завъртане на обекта
Превръщане на обекта в 3D
Разбиране на точки, вектори и мрежи
Трансформация на обекта
Добавяне на насочено и дифузно осветление
Добавяне на прозрачност, текстура и отбиване
Въвеждане на други обекти
Симулиране на движения на камера
Програмиране на въртексни и пикселни шейдери
Анимиране на обекта
Използване на мишката за взаимодействие с обекта
Резюме и заключение
Изисквания
- Опит от програмиране с JavaScript
- Знанието за вектори и матрици е полезно, но не е задължително
- Знание на линейната алгебра (умножение, събиране на матрица/вектор)
- Знание на тригонометрията (истории за косинус и сinus...)
21 часа