План на курса

Модул 1: Въведение в SAP S/4HANA и SAP SuccessFactors

  • Обзор на архитектурата на SAP S/4HANA и ключовите ѝ функции
  • Обзор на модулите на SAP SuccessFactors и тяхното интегриране
  • Навигация в графичния интерфейс на SAP и Fiori Launchpad
  • Системен ландшафт, среди и общоприети ролове на потребителите

Модул 2: Решение на технически проблеми

  • Общи транзакционни грешки и как да се анализират
  • Разбиране на грешките и логовете на SAP (ST22, SM21, SM13, SM37, SLG1)
  • Работа с проблеми, свързани с конфигурацията
  • Диагностика на проблеми със скоростта и наличността на системата
  • Мониторинг и настройка на задължителни задачи (SM36, SM37)

Модул 3: Поддръжка на ключови модули

3.1 Финансово сметодържавене (FI)

  • Поддръжка на транзакционни процеси (например, FB50, F-28, F110)
  • Интеграция с други модули (MM, SD)
  • Основни принципи на финансовия отчет и съвпадащите данни

3.2 Материали Management (MM)

  • Обзор на процесите на закупуване и стокове
  • Ключови транзакции (ME21N, MIGO, MIRO)
  • Преглед на стоката и движението на материали
  • Диагностика на проблеми с поръчките или получаване на стоки

Модул 4: Мастер Data Management

  • Създаване, промяна и валидация на мастър данни
  • Business Партньорски мастър данни (клиенти и доставчици)
  • Материални мастър данни
  • Най-добри практики за съответствие на данните и избегане на транзакционни грешки
  • Инструменти за мониторинг и валидация на данни

Модул 5: Access и Авторизация Management

  • Обзор на концепцията за авторизация в SAP (роли, профили, авторизации)
  • Създаване и промяна на профили за достъп на потребителите
  • Диагностика на грешки със авторизация (SU53, ST01)
  • Collaboration с отбор за сигурност за управление на роловите назначения

Модул 6: Поддръжка на конфигурация и работещи процеси

  • Разбиране на базовата архитектура на работещите процеси в SAP
  • Конфигуриране на потокове за одобрение (особено в закупуването и финансите)
  • Мониторинг на работещите процеси и идентифициране на бутилки или грешки
  • Общи проблеми и техните решения

Резиме и следващи стъпки

Изисквания

  • Знакомство с основното навигация SAP
  • Разумение на бизнес процеси в предприятието
  • Опит в поддръжката на ERP системи или приложения за предприятия

Целева аудитория

  • Екипи за IT поддръжка
  • SAP функционални и технически консултанти
  • Системни администратори и професионалисти за поддръжка на приложения
 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (4)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории