План на курса

Методология, ориентирана към услугата

    Въведение в пътна карта за приемане на SOA Три подхода за анализ Ориентиран към услуга анализ

Предимства на SOA

    Традиционен EAI подход Проблеми с традиционния EAI подход Въведете Service Oriented Architecture (SOA) Ние можем лесно да променим процеса Промяна на потока с помощта на наследен подход Подмяна на приложение Други предимства Business Предимства Етапи на приемане

SOA минало и настояще

    От XML към уеб услуга към SOA Как SOA беше направена преди Нововъзникващи стандарти за SOA Сравнете SOA с други архитектури

Какво представлява ориентираната към услугата архитектура?

    Какво е SOA? Създаване на общо разбиране за SOA Еволюцията на SOA Представяне на концепциите за услуги и SOA Принципи на проектиране на SOA Връзката между SOA и уеб услугите Предимствата и рисковете на SOA

Въведение в моделирането и UML

    Защо да използваме модели със SOA Разликата между модел и методология Защо да използваме Unified Modeling Language? Идентифициране на бизнес процеси Нотация, модели и методология Коя методология да избера?

Въведение в Business Процесите

    Как колекция от услуги изпълнява задача Просто взаимодействие с отговор на заявка Сложно взаимодействие, включващо много услуги Появява се нужда от координираща услуга Раждане на оркестрация или бизнес процес Съставяне на процеси с помощта на Business Process Execution Language (BPEL) BPM базирани решения за оркестрация Примерни бизнес процеси

Web Services

    Основни елементи на уеб услуги Стек от основни стандарти за уеб услуги Значението на WSDL Дизайнът на SOAP Използването на регистри чрез UDDI Основните концепции за ориентация на услугата

Разпространение на услуги в мрежа

    Подравняване на функционални и нефункционални изисквания Ролята на посредниците в мрежите за услуги Въведение в WS-* разширения Принципи на SOA

Моделиране на градивни блокове на SOA

    Използване на UML за анализиране и проектиране на интерфейси Генериране на модел на домейн Внедряване и реализиране на Use Cases Показване на сътрудничество на уеб услуги Използване на комуникационни диаграми

Enterprise Service Bus (ESB)

    Цели Извикване на услуга Наследена системна интеграция Web Services за спасяване Ролята на ESB в SOA сигурността и ESB

Услуги, управлявани от процеси

    Абстракция на слоя на услугата Въведение в слоя на бизнес процес Модели на процеси Оркестрация и хореография Използването на WS-BPEL за автоматизация на процеси

Референтен модел, ориентиран към услугата

    Референтни модели и референтни архитектури Доставчиците на SOA за референтния модел и архитектура на IMPACT SOA и тяхната връзка със SOA SOA поддръжка в .NET и Java EE платформи

Слоеста архитектура

    Моделът на слоевете Класическа трислойна архитектура Свързване към слоя на домейна Свързване към потребителския интерфейс Използване на пакети за разлагане на система Избягване на взаимни зависимости Какво е наслояване и защо се нуждаем от него? Слой на услугата на приложението Business Слой на услугата Слой на услугата за оркестрация

Изисквания

Изискват се общи познания за корпоративни ИТ системи. Познанията за интегриране на ИТ системи могат да бъдат от полза.

  14 Hours
 

Брой участници


Започва

Свършва


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Oтзиви от потребители (3)

Свързани Kурсове

SOA Governance

  14 Hours

Service-Oriented Architecture: Strategy, Technology and Methodology

  35 Hours

Свързани Kатегории