План на курса

Какво е SOA Governance?

    Съответствие със стандарти или закони Управление на промени Осигуряване на качество на услугите Управление на портфолиото от услуги Управление на жизнения цикъл на услугата Използване на политики за ограничаване на поведението Мониторинг на ефективността на услугите

Въпросът SOA Governance.

    Goуправление, появяващо се като SOA инициативи Динамична среда за взаимодействие на услугите Насърчаване на повторната употреба на услугите Контролиране на взаимодействието на услугите една с друга Дългосрочната възвръщаемост на инвестициите и управляемост

Governance въпроси

    Откъде започват на управленската стълбица? Goуправлението като основна характеристика на всяка SOA инициатива Установяване на времева линия Обучение на персонала и оперативни процедури Въвеждане на умения и процедури доста по-рано

SOA Governance Етапи

    Първо: осъзнаване, че е необходимо управление Второ: управление, подобряващо изпълнението на бизнеса Трето: смесване на технологии и промени в поведението Четвърто: избор на технология и внедряване

услуга Management

    Перспектива по време на проектиране Перспектива по време на изпълнение Хранилище на услуга за повторно използване Услуги, съдържащи се в хетерогенни платформи Виртуализация на услугата за управление на услуги по време на изпълнение

Критични компоненти на управлението

    Услуга за регистър на услугите и хранилище на активи Създаване на „SOA център за Excellence” Фокусиране върху установяване на SOA организационни насоки Организационната зрялост Съгласувани политики за управление

SOA Governance инструменти

    Мониторинг в реално време на събития Неизправности в BSM рамка Инструментариум на ниво услуга Закачане в системи за оперативно управление Виртуализация като средство за разделяне на логиката на управление/услуга Виртуализация на услугата, управлявана от оперативен персонал

Постигане на управление

    Измерване на целите за управление Вътрешният одит Автоматизиране на одита

Разработване на основно управление на SOA

    Защо SOA технологичният стек се усложни Смесване между COTS и вътрешни Оправдание на външни консултанти, които да помогнат Определяне на кой бизнес сме в действителност

Роли и отговорности, включени в SOA Governance

    Създаване на SOA център на Excellence Планиране и помощ в изпълнението на цялото предприятие Ролите на SOA архитект/архитект на управление Разрешаване на потенциални конфликтни интереси Уверете се, че насоките за управление се следват

Бариери пред управлението на SOA

    Неосъзнаване на необходимостта от управление Липса на Goтехнологии за управление Липса на виртуализация на услугата

Държава на добро управление

    Взаимодействие с външни страни Управление на бизнес правилата и управление на BRE Правила за добро управление Хранилището на споразуменията Проактивно вграждане на управление в бизнеса Go управление чрез действие, а не чрез изявление Мониторинг на SLA за установяване на премиум цени

Критични фактори за успех

    Започнете да мислите за управлението отрано Гледайте на управлението като на движеща се цел Управлявайте политики като единици със собствени жизнени цикли Изберете технологична платформа Платформата трябва да отговори на непосредствените нужди от управление Бъдеща поддръжка, тъй като SOA инфраструктурата се мащабира Налагайте споразумения за ниво на обслужване

Виртуализация на услугата

    Външна конфигурация на криптиране и маршрутизиране Удостоверяване и валидиране на схема Прехвърляне на контрол от програмисти към оперативен персонал Облекчаване на много от основните проблеми на SOA Избягване на услуги с вътрешни политики Технологични и неутрални услуги за внедряване

„Тъмният път“ в SOA

    Какво ще стане, ако услугата генерира несъответстващи данни Записване, проследяване и одит Спиране на грешни операции, когато се появят Включване на коригиращи бизнес процеси

Заключителни мисли и заключения

    Най-големите предизвикателства при SOA Критични аспекти на управлението на SOA Повторното използване на услугата като ключово предимство на SOA Управлението на повторното използване Видимост, риск и контрол

Изисквания

Познаване на SOA

 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Свързани Kурсове

SOA for Architects and Managers Overview

14 Hours

Service-Oriented Architecture: Strategy, Technology and Methodology

35 Hours

Systems and Service Architecture - Microservices Architecture

14 Hours

Свързани Kатегории