План на курса

Въведение

    Veeva Commercial Cloud като безпроблемно интегрирано решение Veeva CRM срещу Salesforce

Преглед на Veeva Ангажимент

    Veeva Многоканален CRM Veeva Цифрови събития Veeva Подравняване

Работа с Veeva Многоканален CRM

    Ангажиране с клиенти Съгласуване на ресурсите, насочени към клиента Съгласуване на взаимодействията Управление на поръчки Настройване на визуализации Проследяване на ефективността

Управление на събития с Veeva цифрови събития

    Работа с данни за събития Създаване на стратегия за събития Настройване на виртуални, живи и хибридни събития Осигуряване на надзор, контрол и съответствие

Планиране и изпълнение на продажби с Veeva Подравнете

    Подравняване на територии Управление на списъци Събиране на обратна връзка от полето Планиране на целеви дейности

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Опит в управлението на взаимоотношения с клиенти
  • Разбиране на работните процеси на екипа по продажбите

Публика

  • Акаунт мениджъри
  • Мениджъри по продажбите и членове на екипа
  • Мениджъри и представители за обслужване на клиенти
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Свързани Kурсове

Customer Relationship Management (CRM)

7 Hours

Odoo for Developers

21 Hours

Свързани Kатегории