План на курса
Въведение
- Veeva Commercial Cloud като безпроблемно интегрирано решение Veeva CRM срещу Salesforce
Преглед на Veeva Ангажимент
- Veeva Многоканален CRM Veeva Цифрови събития Veeva Подравняване
Работа с Veeva Многоканален CRM
- Ангажиране с клиенти Съгласуване на ресурсите, насочени към клиента Съгласуване на взаимодействията Управление на поръчки Настройване на визуализации Проследяване на ефективността
Управление на събития с Veeva цифрови събития
- Работа с данни за събития Създаване на стратегия за събития Настройване на виртуални, живи и хибридни събития Осигуряване на надзор, контрол и съответствие
Планиране и изпълнение на продажби с Veeva Подравнете
- Подравняване на територии Управление на списъци Събиране на обратна връзка от полето Планиране на целеви дейности
Обобщение и заключение
Изисквания
- Опит в управлението на взаимоотношения с клиенти
- Разбиране на работните процеси на екипа по продажбите
Публика
- Акаунт мениджъри
- Мениджъри по продажбите и членове на екипа
- Мениджъри и представители за обслужване на клиенти
Oтзиви от потребители (5)
Джо беше страхотен, наистина ангажиращ и си знаеше работата. Страхотна сесия, благодаря ви отново!
Cerys - Urenco
Course - Customer Relationship Management (CRM)
Machine Translated
Exercises, and the fact that the trainer was able to answer all my questions.
Mothibi - National Youth Development Agency
Course - Odoo for Developers
въвеждане на сценарии за приложение
Rachel - 个人
Course - Salesforce CPQ for Administrators
Machine Translated
The fact that we could now undersatand how it all fits together and a better understanding of what can be done.
Michele Moutinho - BMW
Course - SAP OpenText StreamServe
Подготовка, съобразена с нашата група.
Kinga - POSTDATA
Course - SAP ACTIVATE Project Management (C_ACTIVATE13)
Machine Translated