
Local instructor-led live Telecom training courses in България.
Oтзиви от потребители
Разнообразните теми
Daniel Lindh - Tele 2 Sverige AB
Course: OpenStack for Telecom
Machine Translated
Харесва ми, че преди обучението да има някои срещи, за да обсъдим какви части трябва да се съсредоточим и какво е интересно за нас в Tele2.
Tele 2 Sverige AB
Course: OpenStack for Telecom
Machine Translated
Пастата, цялата информация, която получих.
Tele 2 Sverige AB
Course: OpenStack for Telecom
Machine Translated
Играейки се в непроизводствена среда.
Tele 2 Sverige AB
Course: OpenStack for Telecom
Machine Translated
и начина, по който
NetWorkS! Sp. z o.o.
Course: AI Awareness for Telecom
Machine Translated
Telecom Course Outlines
Дълбокото обучение е подполе на машинното обучение, което използва методи, базирани на представления и структури на данни за учене, като например невронни мрежи.
Python е високо ниво на програмиране език, известен със своята ясна синтеза и четене на кодове.
В това обучение, ръководено от инструктори, участниците ще научат как да внедряват модели за дълбоко обучение за телекомуникации, като стъпват през създаването на модел за дълбоко обучение кредитен риск.
В края на обучението участниците ще могат да:
Разберете основните понятия за дълбоко учене. Научете приложенията и приложенията на дълбокото обучение в телекомуникациите. Използвайте Python, Keras и TensorFlow, за да създадете модели за дълбоко обучение за телекомуникации. Изградете своя собствен модел за предсказване на дълбокото обучение на клиента, като използвате Python.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия. Много упражнения и упражнения. Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
This course is primarily aimed at managers in Telecom operation who need to have 360
view of a) legacy BSS in eTOM b) emerging BSS in NGOSS c) Billing system including
mediation, rating and CDR in details. This course also introduces in new topics like
advanced big data based CRM, Churn management and Fraud Management.
OSS/BSS is at the heart of operation of any Telecom operator. Given growth of Big Data in recent time,
area of OSS/BSS has undergone disruptive changes specially with virtualization of the OSS/BSS and given
the fact, many of the new OTT ( Over the top) services are newly developed web/mobile based services
that do not fit into legacy OSS. In this current course, which consists of 4 days, first 3 days are spent
extensively to develop background in legacy OSS/BSS, while last 5 modules, are dedicated to explain
emerging Big Data analytics application in OSS/BSS layer
Target Audience:
- Telecom/Cellular Operation People
- Telecom Sales professionals
- Telecom Operation vendors/contractors
- CXO, VP, Director level managers in TELECOM
In this course we examine the various technologies that make up AI and the skill sets required to put them to use. Throughout the course, we examine AI's specific applications within the Telecom industry.
Audience
- Network engineers
- Network operations personnel
- Telecom technical managers
Format of the course
- Part lecture, part discussion, hands-on exercises
By the end of this training, participants will be able to:
- Plan, deploy, and administer OpenStack as a private cloud.
- Understand IaaS architecture and its implementation under OpenStack.
- Replace physical routers and servers with virtual machines running in a private cloud.
- Reduce infrastructure and maintenance costs through virtualization and cloud computing.
- Expedite the rollout of new services to customers.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand, evaluate and adopt different approaches to managing usernames and passwords.
- Setup a single login system that works across all applications used in a telecom environment.
- Use identity technology to get a clear understanding of their customers and their needs.
- Implement an authentication system that works across different platforms (laptop, mobile, etc.).
Last Updated: