План на курса
Въведение в Unreal двигателя
- Преглед на Unreal функции и възможности на двигателя
- Разбиране на работния процес за изобразяване в реално време
- Ключови разлики между работните процеси на 3ds Max и Unreal Engine
Импортиране на активи от 3ds Max
- Експортиране на 3D модели, анимации и активи от 3ds Max
- Импортиране на активи в Unreal Engine
- Оптимизиране на настройките и конфигурациите на активите за Unreal Engine
Материали и текстури в Unreal двигател
- Въведение в Unreal редактора на материали на двигателя
- Създаване и персонализиране на материали и текстури
- Прилагане на шейдъри и специални ефекти за реалистично изобразяване
Осветяване и изобразяване в Unreal Engine
- Настройка на динамично осветление и глобално осветление
- Регулиране на настройките на осветлението за различни сценарии
- Оптимизиране на настройките за изобразяване за производителност в реално време
Визуален скрипт на Blueprint
- Преглед на визуалните скриптове на Blueprint в Unreal Engine
- Създаване на интерактивно поведение и механика на играта
- Внедряване на потребителски взаимодействия и контроли
Техники за оптимизация
- Оптимизиране на активи за производителност в реално време
- Ниво на стрийминг и LOD техники за ефективно управление на сцена
- Профилиране на ефективността и стратегии за оптимизация
Проекти и казуси от реалния свят
- Проучване на реални проекти и примери
- Анализиране на най-добрите практики и техники за оптимизация, използвани в професионални проекти
- Практически упражнения и проекти за затвърждаване на ученето
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Владеене на Autodesk 3ds Max за 3D моделиране, анимация и рендиране
- Основно разбиране на концепциите за изобразяване в реално време
- Познаване на общи файлови формати за 3D активи (напр. FBX, OBJ)
Публика
- 3D артисти
- Разработчици на игри
- Архитектурни визуализатори
- Създатели на VR/AR съдържание
Oтзиви от потребители (2)
Всичко беше направено с перфектно съобразено темпо по разбираем и достъпен начин, позволяващ ефективно учене и разширяване на компетенциите. Обучителят е квалифицирано лице, което може да обясни много въпроси, за да подобри проектите, завършени по време на курса. Използвайки прости примери, той показва и анализира важни аспекти, които са необходими за създаване на по-усъвършенствани модели. Смятам обучението за много успешно.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Course - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Много ми харесват упражненията
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Course - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated