План на курса

Въведение в Unreal Engine

  • Преглед на възможностите и функциите на Unreal Engine
  • Разбиране на работия процес на реално време за рендер
  • Основни разлики между работия процес на 3ds Max и Unreal Engine

Импортиране на Асетове от 3ds Max

  • Експортиране на 3D модели, анимации и асети от 3ds Max
  • Импортиране на асети в Unreal Engine
  • Оптимизация на настройките и конфигурациите на асетите за Unreal Engine

Материали и текстури в Unreal Engine

  • Въведение в редактора на материалите на Unreal Engine
  • Създаване и персонализация на материали и текстури
  • Прилагане на шейдери и специални ефекти за реалистичен рендер

Осветление и рендер в Unreal Engine

  • Настройка на динамично осветление и глобално осветление
  • Настройка на осветление за различни сценарии
  • Оптимизация на настройките за рендер за реално време

Визуално програмиране с Blueprint

  • Преглед на визуалното програмиране с Blueprint в Unreal Engine
  • Създаване на интерактивни поведения и игрови механики
  • Въвеждане на потребителски взаимодействия и контрол

Техники за оптимизация

  • Оптимизация на асетите за реално време
  • Техники за поточна заредка на нива и LOD за ефективно управление на сцената
  • Стратегии за профилиране на производителността и оптимизация

Реални проекти и случаи на употреба

  • Разглеждане на реални проекти и примери
  • Анализ на най-добрите практики и техники за оптимизация, използвани в професионални проекти
  • Практически упражнения и проекти за закрепване на знанията

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Специализиране в Autodesk 3ds Max за 3D моделиране, анимация и рендеринг
  • Основно разбиране на концепциите за рендеринг в реално време
  • Запознатство с общо използвани файлови формати за 3D асети (например FBX, OBJ)

Целева аудитория

  • 3D художници
  • Разработчици на игри
  • Визуализатори на архитектура
  • Създатели на VR/AR съдържание
 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории