Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.        
        
        
            Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.        
    План на курса
Въведение в UEFN
- Какво е UEFN и как работи в рамките на Fortnite?
- Разглеждане на ролята на UGC и възможности за творци
- Преглед на Epic Games Launcher и настройка на UEFN
Започване с UEFN
- Настройка на първия си проект и карта
- Навигация в интерфейса и инструментите на UEFN
- Основно управление на ресурси и импортиране на персонализирано съдържание
Создаване на свят и дизайн
- Използване на инструменти за ландшафт за създаване и редактиране на терен
- Инструменти за моделиране за поставяне, масштабиране и трансформиране на обекти
- Осветление, реквизит и материали за имерсивни среди
Въведение в програмирането на Verse
- Разбиране на синтаксиса, структурата и логиката на Verse
- Работа с променливи за редактиране и устройства/класови променливи
- Създаване на функции, събития и контролна логика
Тестиране и публикуване
- Тестиране на персонализирания си Fortnite опит
- Отстраняване на грешки и оптимизация на проекти за производителност
- Публикуване на съдържание в Fortnite и сътрудничество чрез Team Portal
Разглеждане на възможности за кариера
- Монетизиране на игри и опити в Fortnite
- Примери за успехи на творци на UGC в екосистемата на Fortnite
- Подготовка за кариера като разработчик на UEFN или творец на UGC
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Основна познания с играта и механиките на Fortnite
- Основни компютърни умения и знания за управление на файлове
- Интерес към дизайн на игри или съдържание, създадено от потребители (не е необходим предварителен опит в кодиране или дизайн)
Целева аудитория
- Разработчици на игри
- Създатели на съдържание, създадено от потребителите (UGC)
- Играчи на Fortnite, които искат да създават собствени игри
- Лица, заинтересовани в изучаването на Unreal Editor за Fortnite (UEFN)
             7 часа
        
        
