План на курса

QA/CI

    Какво е QA? Какво е CI Разходите за разработка на софтуер, рефакторинг и коригиране на грешки Идентифициране и разбиране на проекта Печалба за организацията

DDD

    Разработване на софтуер въз основа на бизнес изисквания, предположения DDD Проблеми в комуникацията IT-Business Domain Model

Най-добри практики

    Принцип на KISS и стандарти за DRY кодиране Създаване на многократно използваем код чрез ООП и дизайнерски модели Идентифициране и намаляване на цикломатичната сложност

Софтуерни показатели

    Тегло Метод на клас Отговор за клас Дълбочина на наследяване Дърво на свързване между обекти Липса на кохезия на методите Брой деца Цикломатична сложност Метрика Клас Модел Метрика Метрика за използване

Software Testing

    Какво, кога и как да тестваме? Методът на "бялата кутия" и "черната кутия" Ролята на тестването в гъвкавите методологии TDD само потенциално увеличение на цената на проекта Единично тестване Поведенчески тестове Функционални тестове

Рефакторинг

    Какво е рефакторинг? Дългова технология Модели за преработване на миризма на код

Documentation

    Ролята на документацията в гъвкавите методологии Какво да документираме? Видове документация Documentation и гъвкави методологии или можете да се обадите (Работещ софтуер над изчерпателна документация)? Стандартен XMI Автоматично генериране на документация

Инструменти и среда CI

    Инструменти и среда CI

Agile и CI/QA

    Планиране и постепенно развитие Възприемане на промяната Кратки етапи Интердисциплинарен екип Екстремен Programming, Преглед на кода Индивиди и взаимодействия върху процеси и инструменти

Сумиране

    Въпроси за дискусия Как започвате процеса на внедряване?

Въведение в тестването

    Функционални тестове Регресионен тест UAT тестове Единични тестове Тестове за използваемост Нефункционални тестове Тест за производителност Тест за натоварване Стрес тест Тест за накисване

Тествайте или не

    Кой взема решения какво да тестваме? Разходите за тестване на неподходящи неща Изчисляване на възвръщаемостта на инвестициите (какво ще стане, ако нещо се провали при анализа) Ролята на мениджъра на тестовете

Процесът на тестване

    Тестването е процес и стратегия Идентифициране на нуждите от тестване Събиране на изисквания (случаи на употреба, потребителски истории) Определяне на обхвата (избор и приоритизиране на сценарии) Проектиране на тестове Подготовка на данни Подготовка на среда Създаване или записване на тестове Изпълнение на теста Анализ и отчети Заключения и подобрение Кога да кажете „стоп "

Собственик на продукта и тестове

    Представителят на клиента и приоритет на теста Приоритетизиране на тестове Писане на ефективни истории за UAT Критерии за приемане Групово упражнение за създаване на изисквания на клиентите и писане на истории въз основа на изискванията и създаване на тестове
 28 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (1)

Свързани Kурсове

Continuous Integration with Jenkins and Maven

21 Hours

Jenkins for .Net Continuous Integration (CI)

14 Hours

Свързани Kатегории