Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение
- Какво е Android?
- Android SDK
- Android JVM
- Програмен стек
- Инструменти за разработка (ADT)
- Потребителски интерфейс
- Инсталиране на инструменти за разработка
- Представяне на данни
- Услуги
- Намерения
- Активности
- Прегледи
- Файл за конфигурация
- Просто Hello World
- Артефакти на приложението
- Инструмент за пакетиране на ресурси
- Основна активност за вход
- Намерение
- Запознание на други активности
- Стека на активности
- Павзирани и спряни активности
- SQLite база данни
- Управление на системата
- Отделни процеси
- Архитектура на компонентите и интеграция
Ресурси на приложението
- Въведение
- Какви са ресурсите?
- Ресурси на текстови нишки
- Ресурси на подредба
- Примери на код
- Синтаксис на референция на ресурси
- Компилирани ресурси
- Компилирани анимационни файлове
- Компилирани битови карти
- Компилирани дефиниции на потребителски интерфейси
- Компилирани масиви
- Компилирани цветове
- Компилирани текстови нишки
- Компилирани стилове
- Компилирани произволни некомпилирани XML файлове
- Некомпилирани ресурси
- Файлът .apk
- Ресурси
- Структура на директориите за ресурси и артефакти
Концепцията за намерение
- Въведение
- Филтър за намерение
- Използване на намерение за стартиране на активност
- Различни намерения в Android
- Примери на код
- Категории на намерения
- Късно връзване в времето на изпълнение
- Използване на намерение за стартиране на услуга
- Приемници на излъчвания
- Структурата на обекта намерение
- Името на компонента на намерението
- Действието на намерението
- Данните на намерението
- Категорията на намерението
- Допълнителните данни на намерението
- Флаговете на намерението
- Решението на намеренията
- Структура на филтъра за намерение
- Тест за действие
- Тест за категория
- Тест за данни
- Многочислени съответствия
- Предопределено намерение в Android
- Примери
Контроли на потребителския интерфейс
- Въведение
- Пример на графичен потребителски интерфейс в изходния код
- Пример на графичен потребителски интерфейс в XML
- Пример на графичен потребителски интерфейс в XML и изходен код
- TextView
- Пример с TextView
- Пример за стил на TextView
- EditText
- Пример с EditText
- AutoCompleteTextView
- Пример с AutoCompleteTextView
- MultiAutoCompleteTextView
- Пример с MultiAutoCompleteTextView
- Кнопка
- Пример с кнопка
- Изображение на кнопка
- Пример с изображение на кнопка
- Премикателна кнопка
- Пример с премикателна кнопка
- Контрол за отметка
- Пример с контрол за отметка
- Контрол за радиокнопка
- Пример с контрол за радиокнопка
- Списък с преглед
- Пример със списък с преглед
- Контрол за мрежов преглед
- Пример с контрол за мрежов преглед
- Контроли за дата и час
- Контролер за галерия
- Преглед на карта
- Преглед на уеб
Менеджъри на подредба
- Въведение
- Линейна подредба
- Тегло на подредбата
- Гравитация
- Примери
- Таблична подредба
- Свойства на отстоянието
- Относителна подредба
- Абсолютна подредба
- Кадрова подредба
- Табове Host
Менюта и диалозите
- Въведение
- Интерфейс на менюто
- Интерфейс на елемент от менюто
- Интерфейс на подменю
- Група елементи на менюто
- Свойства на елементи от менюто
- Контейнерни елементи на менюто
- Системни елементи на менюто
- Вторични елементи на менюто
- Алтернативни елементи на менюто
- Създаване на меню
- Пример
- Групи на елементи от менюто
- Обработка на събития с елементи на менюто
- Преопределяване на обратна функция
- Определяне на слушател
- Използване на намерения
- Разширено меню
- Менюта с икони
- Подменюта
- Системните менюта
- Контекстни менюта
- Примери
- Обработка на събития с менюта
- Създаване на меню с XML
- Алармен диалог
- Подсказан диалог
- Примери
Сензорни екрани
- Въведение
- Събития за движение
- Последователност на събития
- Обработка на събития
- Метод за обработка
- Примери
Определяне на стил
- Въведение
- Определяне на стил
- Примери
- Наследяване на дефиниции за стил
- Свойства на стила
- Определяне на тема
- Предопределено теми
- Предопределено теми
- Наследяване на предопределена тема
- Разработка на приложения с виджети
- Преглед на приложения с виджети
- Практическо приложение
- Основна структура на приложение с виджети
- Конфигурационна активност
- Правила за дизайн
Услуги базирани на местоположение
- Въведение
- Ключът на картата
- MD-5 Подпис
- Ключ на Google Maps
- Необходими разрешения
- Пример на код
- Контролер на картата
- Примери на код
- Наслаги на картите
- Примери на код
- Класът Geocoder
- Класът Адрес
- Класът LocationManager
- Интерфейсът LocationListener
- Службата за отстраняване на грешки (DMS)
Уеб услуги
- Въведение
- Класът HttpClient
- Класът HttpGet
- Класът HttpPost
- Класът HttpResponse
- Примери на код
- Заявка за HTTP Get
- Заявка за HTTP Post
- Примери на код
- Изключения за изтичане на времето
- Проблеми с нишки
Android услуги
- Въведение
- Създаване на услуги
- Класът Service
- Задачи в фонов режим
- Комуникация между процеси
- Отделна реализация
- Локални услуги/Отдалечени услуги
- Компилатор за AIDL
- Създаване на отдалечена услуга/Използване на отдалечена услуга
- Примери
Медиен фреймворк
- Въведение
- Възпроизвеждане на аудио
- Възпроизвеждане на видео
- Пример на прост MP3 плеър
- Пример на прост видео плеър
Модел за сигурност на Android
- Въведение
- Развертане
- Утилитата keytool
- Утилитата jarsigner
- Развертане чрез Eclipse
- Отделни процеси
- Модел за декларативни разрешения
Графични анимации
- Въведение
- Анимация кадрове по кадър
- Пример на код
- Транзиционна анимация
- Примери на код
Основна графика
- Въведение
- Абстрактният клас Drawable
- Пример на код
- Абстрактният клас ShapeDrable
- Пример на код
OpenGL графика
- Въведение
- Методът glVertexPointer
- Методът glDrawElements
- Пример на код
Персонализирани прегледи
- Въведение
- Персонализиран прогресен индикатор
- Модел-преглед-контролер
Нишки на Android
- Въведение
- Нишка на потребителския интерфейс
- Правилото за една нишка
- Методът runOnUiThread
- Методът post
- Методът postDelayed
- Класът Handler
- Утилита класа AsyncTask
- Изпращане на съобщения към Handler
- Предупреждения за нишки в фонов режим
Жизнен цикъл на приложението
- Въведение
- Методи за жизнен цикъл на активността
- Методите onStart() и onResume()
- Методите onPause() и onStope()
- Връщане към предишната активност
- Методите onStop() и onDestroy()
- Методът onCreate()
- Методът onPause()
SQLite база данни
- Въведение
- Имплементация на SQLite
- Класът SQLiteOpenHelper
- Методът onCreate()
- Методът onUpgrade()
- Методът onOpen()
- Методът getWriteableDatabase()
- Методът getReadableDatabase()
- Класът SQLiteDatabase
- Методът execSQL()
- Методът insert()
- Методът delete()
- Методът rawQuery()
- Примери на код
- Методът query()
- Примери на код
Предоставяне на данни
- Въведение
- Вграден предоставяне на данни в Android
- SQLite база данни
- Архитектура на предоставяне на данни
- Регистрация на предоставяне на данни
- REST достъп до предоставяне на данни
- Структура на URL за предоставяне на данни
- Mime типове за предоставяне на данни
- Използване на предоставяне на данни
- Взимане на записи, добавяне на записи
- Обектът Cursor, Обектът ContentValues()
- Пример с предоставяне на данни
- Разработка на предоставяне на данни
- Примери на код
- Класът SimpleCursorAdapter
- Методът onCreate()
- Методът query()
- Методът insert()
- Методът update()
- Методът delete()
- Методът getType()
- Примери на код
- Известие за промени
Споделяни предпочитания
- Въведение
- Интерфейсът SharedPreferences
- Класът SharedPreferences.Editor
- Примери на код
Управление на файлове
- Въведение
- Създаване на файлове
- Достъп до прости файлове
- Достъп до сурови ресурси
- Ресурси на XML файлове
- Външно съхранение на SD карта
Dalvik VM
- Въведение
- Сравнение с JVM
- Форматът на файлове .dex
- Утилитата dx
- Сборникът на отпадъци
- Контролиране на Dalvik VM
Приложения в фонов режим
- Въведение
- Услуги
- Нишки в фонов режим
- Създаване на известия
- Известия
- Други системни услуги
- Пример на фонова активност
Данни на активността
- Въведение
- Класът Intent
- Методи за стартиране на активност
- Пренос на данни между активности
- Съгласуван потребителски опит
- Пример на код
Съобщения за SMS
- Въведение
- Класът SMSManager
- Разрешението SEND_SMS
- Изпращане на SMS
- Получаване на SMS
Телефония
- Въведение
- Иницииране на телефонни обсъждения
- Пакетът android.telephony
- Класът CallLocation
- Класът PhoneStateListener
- Класът ServiceState
- Класът TelephonyManager
- Ограничения, Android VoIP
Преглед на уеб
- Въведение
- Класът WebView
- Пакетът android.webkit
- Разрешението INTERNET
- Методът loadUrl()
- Поддръжка на JavaScript
- Методът loadData()
- Методи на WebView
- Класът WebViewClient
- Класът WebChromeClient
Език Java
- Въведение
- Ограниченията
- Третични библиотеки с Java
Диагностика
- Въведение
- Едиторът за Java в Eclipse
- Диагностиката за Java в Eclipse
- Logcat
- Android Debug Bridge
- Dalvik Debug Monitor Service
- Traceview
- Инструментален фреймворк
Адаптери
- Въведение
- Йерархия на класове
- Целта на адаптера
- Класът SimpleCursorAdapter
- Класът ArrayAdapter
Живи тапетни карти
- Въведение
- Разработка на живи тапетни карти
- Взаимодействие с потребителя
- Елементът user-sdk
- Елементът uses-feature
- Производителност/Примери на код
Приемник на излъчвания
- Въведение
- Регистрация на приемник
- Жизнен цикъл на приемника
- Примери на код
Bluetooth
- Въведение
- Възможности
- Класът BluetoothAdapter
- Класът BluetoothDevice
- Интерфейсът BluetoothSocket
- Класът BluetoothServerSocket
- Класът Bluetooth
- Разрешение за Bluetooth
- Настройка на Bluetooth
- Търсене на устройства
- Запитване на свързани устройства
- Откриване на устройства
- Определяне на възможност за откриване
- Свързване с устройства
- Примери на код
Текст към реч
- Въведение
- Двигател Pico
- Демонстрация
- Единствен TTS двигател
- Примери на код
Търсене в Android
- Въведение
- Предоставяне на предложения
- Методът onSearchRequest()
- Предоставяне на предложения
Камера
- Въведение
- Автоматично фокусиране
- Параметри на снимката
- Режими на сцена
Акселерометър
- Въведение
- Класът SensorManager
- Интерфейсът SensorListenr
Компас
- Въведение
- Класът SensorManager
- Интерфейсът SensorListenr
Вибрация
- Въведение
- Класът Vibrator
- Последователност на вибрации
WiFi свързване
- Въведение
- Класът WifiManager
- Потребителски разрешения
- Търсене на точки за достъп
- Свързване с точки за достъп
Мрежово свързване
- Въведение
- Класове за мрежово свързване в Java
- Класове за мрежово свързване в Android
- Класове за мрежово свързване в Apache
Рамка за входен метод
- Въведение
- Атрибутът android:inputType
- Персонализиран IMF
Ротация на устройството
- Въведение
- Две XML документа за подредба
- Примери на код
Локализация
- Въведение
- Стандартни ресурси
- Текуща локализация
- Тестване
- Персонализирана локализация
- Примери на код
Управление на паметта
- Контекстът на приложението
- Промени в ориентацията на екрана
- Статични вътрешни класове
- Слаби референции
- Сборникът на отпадъци
Вход на реч
- Въведение
- Класът RecognizerIntent
- Стартиране на разпознаване на реч
- Сервърна страна на Google
- Моделът на езика
- Свободен модел на езика
- Модел за търсене в уеба
Инструменти за разработка
- Въведение
- Утилитата aapt
- Утилитата adb
- Утилитата android
- Утилитата ddms
- Утилитата dx
- Утилитата draw9patch
- Утилитата emulator
Бързо общение
- Въведение
- Протоколът Jabber
- Взаимодействие с GTalk
Изисквания
Нито един
56 часа
Отзиви от потребители (4)
Треньорът беше готов да проучи допълнителни проблеми в камата.
Susheel - Home
Курс - Dependency Injection with Dagger 2
Машинен превод
Треньорски познания и лекота, с която ги поднесе.
Piotr - DPDgroup IT Solutions sp. z o.o.
Курс - Android Applications Testing
Машинен превод
I really enjoyed the fairly broad coverage of topics.
john harrigan
Курс - Android Development
Машинен превод
Antonio gave is much background information, best practices and showed us useful tools to speed up our development process.
Philipp Hunger
Курс - Cross-platform mobile development with PhoneGap/Apache Cordova
Машинен превод