План на курса

Характеристики на B2B брандиране

    Разлики между B2C и B2B брандиране B2B марка Уместност Сила на Business Марката

Измерения на B2B брандиране

    Отличителна марка Марка Communication Оценка на марката Специалитети на марката

B2B процес на брандиране

    Планиране на марката Анализ на марката Стратегия на марката Изграждане на марка Одит на марката

B2B истории за успех

    Samsung IBM Siemens Lenovo

Клопки в брандирането

    Дали марката е нещо, което притежавате? Грижат ли се марките за себе си? Познаваемост на марката срещу уместност на марката Могат ли външни хора да свършат работата на вашата марка?

Брандиране в голяма картина

    Брандиране на корпоративната социална отговорност в Източна Азия Дизайн и марка Leadership

Изисквания

Нито един

 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (1)

Свързани Kурсове

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Свързани Kатегории