Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
План на курса
Разбиране на „Марка“
- Какво е "марка"? Каква е марката на вашата компания? Какво мога да направя, за да повлияя на силата на марката на моята компания?
Основни стратегии за промяна
- Необходимостта мениджърите на компанията непрекъснато да оценяват текущото състояние на своята част от организацията – особено в сравнение с нейните връстници и конкуренти – и да въвеждат проактивни (а не реактивни) промени Моделът „STARS“ на стратегиите за промяна и Планиране
Промяна Management
- Как / защо предишната промяна е минала добре? Как / защо предишната промяна не е минала добре? Поуки, които трябва да се научат от предишни инициативи за промяна (във вашата компания и другаде) 9-те принципа на промяната – и прилагането им на практика Моделът на Lewin за внедряване на промяна Калейдоскопът на промяната
Психологическите ефекти на промяната
- Как се чувствам сега? Как са колегите ми сега? Как ще се чувствам аз/те, докато процесът на промяна се развива?
Взаимоотношения между клиенти и заинтересовани страни
- Какво е клиент? Какво е заинтересована страна? Как мога да извлека максимума от всяко взаимодействие между клиент и заинтересована страна? Услугата: верига за печалба
Финансови аспекти на Business
- Финансови отчети: Баланси Сметки за печалби и загуби Финансови прогнози: Бюджети Прогнози за парични потоци Business Случаи
Поставяне на цели
- Декларации за визия/мисия Цел Настройка за постигане на изявленията за мисия Изпълнение Management за надхвърляне на договорените цели
Преговори за най-добри резултати
- Communication в преговорите Значението на ефективните презентации Различни стратегии за преговори Сравняване на стратегии Изграждане на връзка Процесът на преговори в 3 фази
21 Hours
Oтзиви от потребители (2)
Отговори с решения и практическа употреба.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Course - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Намерих, че целите два дни обучение са много информативни и образователни, но съдържанието, обхванато в Ден 2 (Social Media и мобилен маркетинг, анализ, както и стратегия и планиране), беше най-ценното за мен, тъй като е свързано пряко с текущата ми линия на работа.
Sithabiso - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated