Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Разбиране на „Бранд“
- Какво е „бранд“?
- Какво е брандът на вашата компания?
- Какво може да направя, за да повлияя на силата на бранда на моята компания?
Основни Стратегии за Промяна
- Необходимост мениджърите на компанията постоянно да оценяват текущия статут на своята част от организацията – особено в сравнение с равните и конкурентите – и да въвеждат проактивни (а не реактивни) промени
- Моделът „STARS“ за стратегии за промяна и планиране
Мениджмънт на Промените
- Как / Защо предишни промени са минали добре?
- Как / Защо предишни промени не са минали добре?
- Уроци за усвояване от предишни инициативи за промяна (в вашата компания и на други места)
- 9 принципа за промяна – и как да ги прилагате
- Моделът на Левин за имплементация на промени
- Калейдоскопът на промените
Психологическите Ефекти на Промените
- Как се чувствам сега? Как се чувстват моите колеги сега?
- Как ще се чувствам / те ще се чувстват, докато процеса на промяна се развива?
Взаимоотношения с Ключови Ключови Ключови Лица/Клиенти
- Какво е Ключово Ключово Лице?
- Какво е Ключов Клиент?
- Как може да извлича най-много от всяко взаимодействие с Ключово Ключово Лице/Ключов Клиент?
- Вертикалната верига на услугите
Финансови Аспекти на Бизнеса
- Финансови отчети:
- Баланс
- Сметки за печалба и загуба
- Финансови прогнози:
- Бюджети
- Планиране на паричния поток
- Бизнес планове
Поставяне на Цели
- Визия / Миссия
- Поставяне на цели за изпълнение на мисията
- Мениджмънт на изпълнението за превъзхождаване на съгласените цели
Преговори за Най-добри Резултати
- Комуникация в преговорите
- Важността на ефективните представяния
- Различни стратегии за преговори
- Сравнение на стратегии
- Създаване на доверие
- Триетапният процес на преговори
21 часа
Отзиви от потребители (4)
Irma беше настроена към нас като обучаеми и нашите бизнес нужди. Беше ясно, че тя активно ни слушаше от информираната обратна връзка, която тогава предостави.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Машинен превод
Отговори с решения и практическа употреба.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Курс - Google AdWords: Beginner to Advanced
Машинен превод
Тя успя да отговори лесно на въпросите на всички... Ясна индикация за нейния опит.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Курс - Strategic Planning in Practice
Машинен превод