План на курса

Модул 1: Защо Agile Service Management?

    Предизвикателства днес Какво е ИТ услуга Management? Какво е Agile? Манифест и принципи на Agile Какво е необходимо, за да бъдеш Agile?

Модул 2: Гъвкава услуга Management

    Какво е Agile Service Management? Гъвкава услуга Management Цели, задачи и ползи Два аспекта Гъвкав инженерен процес Подобряване на гъвкав процес

Модул 3: Използване на свързани насоки

    DevOps ITIL Site Reliability Engineering Lean Scrum

Модул 4: Гъвкава услуга Management Роли

    Връзка с Scrum роли Agile Practice Owner Agile Service Management Team Agile Service Manager

Модул 5: Agile Инженеринг на процеси

    Гъвкави процеси Как процесите доставят стойност Каскада срещу гъвкав инженеринг на процеси Връзка с Scrum събития и артефакти Минимално жизнеспособен процес Микропроцесни архитектури Архитектура за управление на услуги

Модул 6: Agile Service Management Артефакти

    Практикувайте Backlog Пролетно нарастване на Backlog

Модул 7: Agile Service Management Събития

    Планиране на спринта Процес на планиране на спринт Standups Преглед на спринта Ретроспектива на спринта

Модул 8: Agile Подобряване на процеса

    Защо подобряването на процеса е важно Подобряване на процеса Goals Прегледи на подобрения на процеси Поддържане на подобрения Автоматизация

ITIL® - "ITIL®" е (регистрирана) търговска марка на AXELOS Limited. Всички права запазени

Изисквания

ПРЕДПОСТАВКИ

  • Препоръчва се известно познаване на ITSM процесите и Scrum.

ПУБЛИКА

Целевата аудитория за курса CASM е:

  • Собственици на практики и дизайнери на процеси
  • Разработчици, които се интересуват да помогнат процесите да станат по-гъвкави
  • Мениджъри, които искат да свържат множество практики в DevOps среда
  • Служители и мениджъри, отговорни за инженеринга или подобряването на процеса
  • Консултанти, напътстващи своите клиенти чрез подобряване на процеси и DevOps инициативи
  • Всеки отговорен за:
  • Управление на изискванията, свързани с процеса
  • Осигуряване на ефективност и ефективност на процесите
  • Максимизиране на стойността на процесите
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (4)

Свързани Kурсове

Agile Essentials

14 Hours

Business Modeling for an Agile Enterprise

14 Hours

Efficient Requirement Management using Agile Methods and Agile UML Modeling

21 Hours

Свързани Kатегории