План на курса

  • Какво е вградена система?
    • Просто определение
    • Някои етапи
    • Характеристики
    • Защо да използваме C++?
  • Сравнение с C
    • C: Подмножество на C++ – почти
    • Производителност
    • Добавена „Безплатна“ функционалност
    • Защо да не използваме C++?
  • Класове
    • Член-променливи
      • Променливи на инстанцията
      • Променливи на класа
    • Член-функции
      • Функции на инстанцията
      • Функции на класа
    • Неявни методи
      • Конструктор
        • Инициализация
        • Делегиране
      • Деструктор
      • Оператор за копиране
    • Семантика на преместване – избягване на ненужно дълбоко копиране
    • struct в C++
    • Пакет/Именувано пространство
  • Наследяване
    • Въведение
    • Реализация
    • Производителност
    • Множествено наследяване
    • Виртуално наследяване
  • Полиморфизъм
    • Въведение
    • Виртуална функция
    • Виртуален деструктор
    • Реализация
    • Информация за типа по време на изпълнение, RTTI
    • Производителност
  • Шаблони
    • Въведение
    • Функционален шаблон
    • Шаблон на клас
      • Шаблони с променлив брой аргументи
    • Раздуване на кода
    • Стратегии за реализация
    • Мета-шаблон Programming
    • Шаблони срещу наследяване?
  • Обработка на грешки
    • Обработка на изключения
    • Проблеми с производителността
    • Реализация
  • Вграден код
    • Кога да използваме?
    • Стратегии
  • Стартиране
    • Системно стартиране
    • C частта
    • C++ частта
  • Стандартна библиотека
    • Стандартна библиотека на шаблони, STL
    • iostream библиотека
    • Основни разширения, направени на STL поради C++11:
      • Семантика на преместване
      • Шаблони с променлив брой аргументи
      • Едновременност
  • Памет Management
    • Модел на паметта на C++
      • stdint-types
      • Атомни типове и техните операции
    • Стратегии
    • Променливи
    • Ново поставяне
    • Потребителски дефинирана памет Management
  • Взаимодействие между C и C++
    • Размиване на имената
    • Статична инициализация
    • Динамична памет
    • Съдържание на struct
      • POD – Тип Plain Old Data
  • Design Patterns
    • RAII – Инициализацията е придобиване на ресурс
    • Паметно-картиран вход/изход
    • Прекъсване
    • Инициализация на статични обекти

Изисквания

Няма специфични изисквания, необходими за посещаване на този курс.

 21 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории