План на курса
Какво е вградена система? Проста дефиниция Някои важни етапи Характеристики Защо да използвате C++?
Сравнение с C C: Подмножество от C++ – почти
производителностДобавена е „Безплатна“ функционалностЗащо не използвате C++?Класове Членове Променливи Променливи на екземпляриПроменливи на класа
Членски функции Функции на екземпляраФункции на класаИнициализация на конструктор на имплицитни методи
ДелегиранеДеструкторКопиране на оператор за присвояване
Семантика на преместване – избягване на ненужно дълбоко копиранеструктура в C++Пакет/пространство от имена
Въведение в наследствотоРеализацияпроизводителност
Множествено наследяванеВиртуално наследствоПолиморфизъм ВъведениеВиртуална функция
Виртуален деструкторВнедряванеИнформация за типа на изпълнение, RTTIпроизводителностВъведение в шаблониФункционален шаблон
Шаблон на клас Вариадни шаблониКод BloatСтратегии за внедряванеМета шаблон ProgrammingШаблон срещу наследяване?Обработка на грешки Обработка на изключенияПроблеми с производителността
ВнедряванеВграден код Кога да се използва?СтратегииСтартиране Стартиране на системата
Част CЧастта C++.Стандартна библиотека Стандартна библиотека с шаблони, STLiostream библиотекаОсновни разширения, направени на STL поради C++11: семантика на преместване
Разнообразни шаблониПаралелностПамет Management Моделът на паметта на C++ Типовете stdintАтомни типове и техните операции
СтратегииПроменливиПоставяне ново
Дефинирана от потребителя памет ManagementВзаимодействие между C и C++ Mangling на именаСтатична инициализацияДинамична памет
struct Contents POD – обикновен стар тип данниDesign Patterns RAII – Придобиването на ресурс е инициализацияI/O, картографиран в паметтаПрекъсванеИнициализация на статични обекти
Изисквания
Няма специфични изисквания, необходими за посещаване на този курс.