План на курса

Въведение в Excel и Google Sheets

  • Обзор на инструментите за работни листове и техната роля в различни отрасла
  • Основни разлики и сходства между Excel и Google Sheets
  • Настраяне и навигация в работното пространство на двете инструмента

Менажиране и организиране на данни

  • Структуриране и организиране на данни по ефективен начин
  • Управление на големи набори от данни с таблици и диапазони
  • Използване на филтри, сортиране и условно форматиране

Разширените формули и функции

  • Основни формули за бизнес приложения
  • Разширени функции като VLOOKUP, INDEX-MATCH и масивни формули
  • Прилагане на формули за отраслова специфика

Визуализация на данни и докладване

  • Създаване на динамични диаграми и графики
  • Генериране на автоматизирани табло
  • Най-добри практики за визуално представяне на данни

Сътрудничество и интеграция

  • Споделяне и съвместна редактиране в Google Sheets
  • Връзки и импорт на данни между Excel и Google Sheets
  • Интегриране на инструментите за работни листове с трети страни

Шаблони и автоматизация

  • Създаване на повторно използваеми шаблони за докладване и отслежване
  • Автоматизиране на повтарящи се задачи чрез макроси (само в Excel)
  • Гарантиране на консистентност и ефективност при споделени шаблони

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Основно разбиране на концепциите за таблица
  • Запознаност с въвеждането на данни и простите изчисления

Публика

  • Бизнес професионални работници
  • Аналитици на данни
  • Административен персонал
  • Мениджъри на проекти
  • Всички, които искат да подобрят уменията си за работа с таблици
 14 часове

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (5)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории