План на курса

Въведение в Jira Service Management

    Преглед на Jira Service Management Разбиране на профилите и ролите на потребителите

Jira Service Management Основни неща

    Използване на работното пространство на агента Обработка на заявки Управление на базата знания

Jira Service Management Бекенд

    Проекти и проблеми Разбиране на работни потоци Използване на функции за сигурност Конфигуриране на настройките на портала Разбиране на типовете заявки Създаване на споразумения за ниво на обслужване (SLA) Инсталиране и управление на добавки

Jira Service Management Автоматизация

    Създаване на правила за автоматизация за повтарящи се задачи Внедряване на тригери и действия Оптимизиране на работни потоци с автоматизация

Jira Service Management с Confluence

    Преглед на интегрирането на Confluence Jira Service Management с Confluence Използване на Jira Service Management с Confluence като база от знания

Jira Service Management Интеграция

    Интегриране с екземпляр на Jira Software Интегриране с LDAP CMDB

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

    Основни познания по Jira

Публика

    Jira администратори
 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (7)

Свързани Kурсове

JIRA for Advanced Users

7 Hours

JIRA for Administrators

7 Hours

Effective Agile Project Management with Jira & Confluence

7 Hours

Agile Project Management with Kanban and Jira

14 Hours

ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)

14 Hours

Свързани Kатегории