Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в Jira Service Management
- Преглед на Jira Service Management Разбиране на профилите и ролите на потребителите
Jira Service Management Основни неща
- Използване на работното пространство на агента Обработка на заявки Управление на базата знания
Jira Service Management Бекенд
- Проекти и проблеми Разбиране на работни потоци Използване на функции за сигурност Конфигуриране на настройките на портала Разбиране на типовете заявки Създаване на споразумения за ниво на обслужване (SLA) Инсталиране и управление на добавки
Jira Service Management Автоматизация
- Създаване на правила за автоматизация за повтарящи се задачи Внедряване на тригери и действия Оптимизиране на работни потоци с автоматизация
Jira Service Management с Confluence
- Преглед на интегрирането на Confluence Jira Service Management с Confluence Използване на Jira Service Management с Confluence като база от знания
Jira Service Management Интеграция
- Интегриране с екземпляр на Jira Software Интегриране с LDAP CMDB
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основни познания по Jira
Публика
- Jira администратори
7 Часа
Oтзиви от потребители (1)
Харесва ми начина, по който Себастиан преподаваше за твърде много сложни неща по толкова интересен начин и имайки само 2 дни, обучението не беше скучно. Според мен той е човек с големи познания, знае много добре за какво говори, езикът, на който се опитва да говори с публиката, е разбираем. Просто поддържайте нивото според мен.
Marcin - Polski Zwiazek Pilki Noznej
Курс - Jira Service Management
Машинен превод