Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в непрекъснато подобряване
- Философия и менталитет на непрекъснато подобряване
- Непрекъснато подобряване срещу реактивно решаване на проблеми
- Връзка между непрекъснато подобряване, ТПМ и 5S
Идентифициране на отпадъци и неефективности
- Осемте вида отпадъци (муда)
- Практично идентифициране в производството, администрацията и логистиката
- Техники за наблюдение и картиране (Gemba Walks)
Стандартизация и визуално управление
- Важността на стандартният труд и дисциплина
- Визуални контролни средства и инструменти на 5S
- Създаване и поддържане на стандартни процеси
Инструменти и техники за непрекъснато подобряване
- Анализ на коренови причини (5 Защо, Ишикава)
- Цикъл ПДКД (Планиране-Изпълнение-Контрол-Действие)
- Бързи успехи срещу стратегическо непрекъснато подобряване
Създаване на култура за непрекъснато подобряване
- Включване на персонала в инициативи за подобряване
- Ефективни събрания на екипи и методи за комуникация
- Механизми за признание и обратна връзка
Непрекъснато подобряване на практика: приложения между отделите
- Производство: намаляване на грешки и повторни работи
- Поддръжка: надеждност и профилактически рутини
- Логистика и склад: оптимизация на потока и използване на пространството
- Администрация и продажби: подобряване на работите потокове и отзивчивост
Планиране и поддържане на инициативи за непрекъснато подобряване
- Определяне на KPI и показатели за успех
- Създаване на таблици за непрекъснато подобряване и документация
- Поддържане на подобренията чрез ръководство и следване
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Разбиране на вътрешните операционни процеси
- Интерес към приложението на структурирани методи за подобряване
- Предходен опит с Kaizen не е необходим
Целева аудитория
- Руководители на екипи и надзиратели в операции или производство
- Персонал от отдели като поддръжка, логистика, качество и администрация
- Мениджъри, включени в стратегическо планиране и организационна ефективност
14 Часа
Oтзиви от потребители (1)
Усъвършенстване на себе си и компанията
Hardy - Tsubaki of Canada Limited
Курс - KAIZEN
Машинен превод