Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в Manus AI за създаване на съдържание
- Какво е Manus AI?
- Ролята на AI в съвременния маркетинг на съдържание
- Ключови функции на Manus AI за генериране на съдържание
Настройка на Manus AI за работни процеси с съдържание
- Достъп и настройка на Manus AI
- Интегриране на AI с платформи за управление на съдържание
- Персонализиране на предпочитанията за съдържание, генерирано от AI
Писателство и генериране на текст с помощта на AI
- Създаване на блогови публикации, статии и маркетингов текст
- Автоматизиране на емейл и съдържание за социалните медии
- Оптимизиране на съдържание, ориентирано към SEO, с AI
Автоматизация на визуално съдържание и дизайн
- Генерация на графики и компоновки с помощта на AI
- Автоматизиране на дизайните на публикации за социалните медии
- Увеличаване на визуалното разказване на истории с инструменти на AI
Разписване и публикуване на съдържание с помощта на AI
- Автоматизиране на календари и работни процеси с съдържание
- Разписване на публикации по различни платформи
- Следване на изпълнението и оптимизиране на ангажимента
Съответствие на бранда и съдържание, генерирано от AI
- Осигуряване на гласа и тона на бранда с AI
- Поднастройка на съдържанието, генерирано от AI, за автентичност
- Управление на етичните аспекти в маркетинга на AI
Бъдеще на AI в маркетинга на съдържание
- Разследване на напреднали способности на AI за съдържание
- Възникващи тенденции в цифров маркетинг, ръководен от AI
- Увеличаване на решенията на AI за стратегии за съдържание на ниво предприятие
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Основни познания за стратегии в контент маркетинг
- Завестност с инструменти за социални медии или цифров маркетинг
Целева аудитория
- Маркетолози, търсещи автоматизация на контент с използване на изкуствен интелигент
- Създатели на контент, търсещи увеличаване на продуктивност
- Мениджъри на социални медии, оптимизиращи цифровото взаимодействие
14 часа