План на курса

Въведение в Design Patterns

  • Какво е шаблон за проектиране
  • елементи на модела
  • Предимства и недостатъци на използването на модели

GoЕ Design Patterns

творчески модели

  • Строител
  • Фабрика (абстрактна фабрика, фабричен метод)
  • Прототип
  • Сингълтън

структурни модели

  • Делегатор
  • Интерфейс
  • Фасада
  • Композитен
  • Неизменна
  • Адаптер
  • Декоратор
  • Прокси

поведенчески модели

  • командване
  • Шаблонен метод
  • Наблюдател
  • Верига на отговорност (и филтър за прихващане)
  • Наблюдател (2 версия)
  • Стратегия

Модели на уеб архитектурата на корпоративното приложение

  • MVC - контролер за изглед на модел
  • HMVC, MVP
  • Инверсия на контрола
  • Контейнер за инжектиране на зависимости
  • Активен запис
  • Концепцията за обект и хранилища
  • Декомпозиция на системата
  • Примери за базирани на компоненти Symfony 2 и Zend Framework 2

Рефакторинг

  • Дългова технология
  • Какво е рефакторинг?
  • Инструменти за поддръжка на рефакторинг
    • phpmd (софтуерни показатели)
    • phpcpd
    • phpc
  • Типичният код изисква преработване
  • Jenkins Сървър за непрекъсната интеграция

Изисквания

Познаване на PHP на основно ниво или по-високо.

 21 Hours

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kатегории