Анализ
Въведение в уеб анализа Корените на областта на уеб анализа Значение на уеб анализа в маркетинговата стратегия Преглед на наличните аналитични инструменти Въведение в Piwik PRO
Потребителски сесии и записани събития Откъде идват данните в отчетите?
Дефиниции и разбиране на сесии и събитияПреглед на типовете събития: Прегледи на странициТърсения (Searches)Изтегляне на файловеЩраквания върху връзки (изходящи връзки)Персонализирани събитияКонсумация на съдържание (импресия на съдържание / взаимодействие)Преобразувания (Goал. преобразувания)Проследяване на сесии и отстраняване на грешки в инструмента за проследяване на сесииДебъгер за проследяване
Основни KPI и тяхното значение Преглед на ключови показатели за ефективност (KPI): СесииПреглеждания на странициУникални посетители / потребителиСтепен на отпадане
Процент на завръщащите се посетителиИзползване на KPI в анализ на ефективносттаОсновни положения при отчитане Доклади на устройствотоДоклади за източници на трафикОтчети на подстраници - СтранициДоклади за специфични видове събития
Сегментиране на отчетаСравнете сегменти и периоди от време
Конверсии Разбиране и проследяване на реализациитеОтчитане на реализациите и свързани показателиВъзможности за отчитане, свързани с реализациитеПерсонализирани отчети Създайте свои собствени отчетиExplorer като универсален аналитичен инструментПотребителски поток и анализ на потребителския пътФуния (конверсионна фуния) и нейното използване за анализ на пътищата за реализация
Табла и уиджетиДопълнителни конфигурации Вашите собствени измерения на данните - какви са те и примери за приложениеГрупиране на стандартни и персонализирани стойности на измерениеИзползване на изчислени показатели
Персонализирано групиране на каналиПланиране на имейл пратки на отчети и предупрежденияДопълнителни Heatmap отчети - монтаж и работаGoogle Search - метод на интеграция, налични данни и ограниченияGoogle Реклами – интеграция и анализ на данниОтчети за ефективността на страницата
Управление на потребители и разрешения Създаване и управление на потребителски акаунтиРазбиране на йерархията на разрешенията в Piwik PROПредоставяне и управление на разрешенияПотребителски групиРазрешения на модулаДневник за одит
API за отчети и необработени данни Въведение в API Piwik PROПримери за API приложенияИзползване на HTTP клиенти като Postman/InsomniaМениджър за съгласиеКакво е Consent Manager и за какво служи Ролята на съобщенията за съгласие История и въведение към GDPR Цел и функции на Consent Manager Добри и лоши практики - примери
Конфигурирайте Consent Manager на страницата за оформление на интерфейсаСъдържание на съобщението – правни възможности и изискванияКатегории съгласиеПоддръжка на различни езициОграничения на свързването на анонимна проследяваща самоличностТочност на данните Аспекти на внедряванеНастройки Piwik PRO за даден уебсайт Преглед и обяснение на глобалните настройкиВграждане на кода на страницата Внедряване на проследяващия кодCORS конфигурация
Параметризиране на среди
Конфигурация на Consent Manager Възможност за изграждане на собствен интерфейс или интегрирането му със съществуващи механизми.
Конфигурация на тракера Правилна конфигурация на домейни и бисквиткиДопълнителни конфигурации на тракераМениджър на етикетиКак работи браузърът Elementy адрес на страница Как да заредя страницатаКакво представляват таговете Въведение в HTML, CSS и JavaScript
Структура на документа HTML (глава, тяло + файлове)Ролята на таговете при създаване и модифициране на уебсайтовеПримери за тагове HTML
Основи JavaScript в браузъра Основен синтаксис JavaScript
Console.log и отстраняване на грешки в кода
Функции, събития и потребителски взаимодействия
Обекти на документи и прозорци, DOM елементиИзползване на querySelector и querySelectorAllДопълнителни полезни методиКакво е Tag Manager? Предназначение и функции на Tag Manager
Концепцията за тагове, тригери и променливиКак да заредите Tag Manager на уебсайт
DataLayer – въведение и приложениеМетоди за проследяване на показвания на страници Проследяване на показвания на страници за класически презаредени странициПроследяване на показвания на страници за приложения с една страница (SPA)
Проследяване при поискване - Прегледи на виртуални страници
Конфигуриране и отчитане спрямо URL фрагменти (котви)
Персонализирани тагове JavaScriptЕтикети за функционалност Piwik PROЕтикети за външна интеграцияДинамични промени HTML с помощта на таговеПравила за стартиране (тригери) Основни тригери: URL, щракване
Откриване на кликвания и техните ограниченияРазширени тригери: присъствие на елемент, задействащи тагове чрез dataLayerПроменливи Използване на променливата „Click Element“.Създаване на функции в променливиПроменливи за отстраняване на неизправностиЗадействащи тагове въз основа на променливиРегистър на промените и система за публикуване Регистър на промените и контрол на версиите
Тестване на промени с помощта на бисквитката за отстраняване на грешкиПроцесът на публикуване и внедряване на етикетиРазширени решения Персонализиране на уебсайт HTML - Пример за проследяване на съдържаниетоТригери, базирани на DataLayerОптимизация и производителност на Tag Manager
Най-добри практики и казуси Обсъждане на най-добрите практики при използването на Tag ManagerАнализ на конкретни случаи на употребаУспехи и клопки, свързани с внедряването на Tag ManagerОбобщение и дискусия Резюме на разгледания материалОтговори на въпросите на участниците
Дискусия относно опита, свързан с внедряването и използването на Tag Manager