План на курса

Анализ

    Въведение в уеб анализа Корените на областта на уеб анализа Значение на уеб анализа в маркетинговата стратегия Преглед на наличните аналитични инструменти Въведение в Piwik PRO
Потребителски сесии и записани събития Откъде идват данните в отчетите?
  • Дефиниции и разбиране на сесии и събития
  • Преглед на типовете събития: Прегледи на страници
  • Търсения (Searches)
  • Изтегляне на файлове
  • Щраквания върху връзки (изходящи връзки)
  • Персонализирани събития
  • Консумация на съдържание (импресия на съдържание / взаимодействие)
  • Преобразувания (Goал. преобразувания)
  • Проследяване на сесии и отстраняване на грешки в инструмента за проследяване на сесии
  • Дебъгер за проследяване
  • Основни KPI и тяхното значение Преглед на ключови показатели за ефективност (KPI): Сесии
  • Преглеждания на страници
  • Уникални посетители / потребителиСтепен на отпадане
  • Процент на завръщащите се посетители
  • Използване на KPI в анализ на ефективността
  • Основни положения при отчитане Доклади на устройството
  • Доклади за източници на трафик
  • Отчети на подстраници - Страници
  • Доклади за специфични видове събития
  • Сегментиране на отчета
  • Сравнете сегменти и периоди от време
  • Конверсии Разбиране и проследяване на реализациите
  • Отчитане на реализациите и свързани показатели
  • Възможности за отчитане, свързани с реализациите
  • Персонализирани отчети Създайте свои собствени отчети
  • Explorer като универсален аналитичен инструмент
  • Потребителски поток и анализ на потребителския път
  • Фуния (конверсионна фуния) и нейното използване за анализ на пътищата за реализация
  • Табла и уиджети
  • Допълнителни конфигурации Вашите собствени измерения на данните - какви са те и примери за приложение
  • Групиране на стандартни и персонализирани стойности на измерение
  • Използване на изчислени показатели
  • Персонализирано групиране на канали
  • Планиране на имейл пратки на отчети и предупреждения
  • Допълнителни Heatmap отчети - монтаж и работа
  • Google Search - метод на интеграция, налични данни и ограничения
  • Google Реклами – интеграция и анализ на данни
  • Отчети за ефективността на страницата
  • Управление на потребители и разрешения Създаване и управление на потребителски акаунти
  • Разбиране на йерархията на разрешенията в Piwik PRO
  • Предоставяне и управление на разрешения
  • Потребителски групи
  • Разрешения на модула
  • Дневник за одит
  • API за отчети и необработени данни Въведение в API Piwik PRO
  • Примери за API приложения
  • Използване на HTTP клиенти като Postman/Insomnia
  • Мениджър за съгласие
  • Какво е Consent Manager и за какво служи Ролята на съобщенията за съгласие История и въведение към GDPR Цел и функции на Consent Manager Добри и лоши практики - примери
  • Конфигурирайте Consent Manager на страницата за оформление на интерфейса
  • Съдържание на съобщението – правни възможности и изисквания
  • Категории съгласие
  • Поддръжка на различни езици
  • Ограничения на свързването на анонимна проследяваща самоличност
  • Точност на данните
  •  
  • Аспекти на внедряване
  • Настройки Piwik PRO за даден уебсайт Преглед и обяснение на глобалните настройки
  • Вграждане на кода на страницата Внедряване на проследяващия код
  • CORS конфигурация

      Параметризиране на среди
    Конфигурация на Consent Manager Възможност за изграждане на собствен интерфейс или интегрирането му със съществуващи механизми.
  • Конфигурация на тракера Правилна конфигурация на домейни и бисквитки
  • Допълнителни конфигурации на тракера
  • Мениджър на етикети
  • Как работи браузърът Elementy адрес на страница Как да заредя страницата
  • Какво представляват таговете Въведение в HTML, CSS и JavaScript
  • Структура на документа HTML (глава, тяло + файлове)
  • Ролята на таговете при създаване и модифициране на уебсайтове
  • Примери за тагове HTML

    Основи JavaScript в браузъра Основен синтаксис JavaScript

      Console.log и отстраняване на грешки в кода
    Функции, събития и потребителски взаимодействия
  • Обекти на документи и прозорци, DOM елементи
  • Използване на querySelector и querySelectorAll
  • Допълнителни полезни методи
  • Какво е Tag Manager? Предназначение и функции на Tag Manager
  • Концепцията за тагове, тригери и променливи
  • Как да заредите Tag Manager на уебсайт
  • DataLayer – въведение и приложение
  • Методи за проследяване на показвания на страници Проследяване на показвания на страници за класически презаредени страници
  • Проследяване на показвания на страници за приложения с една страница (SPA)

      Проследяване при поискване - Прегледи на виртуални страници
    Конфигуриране и отчитане спрямо URL фрагменти (котви)
  • Персонализирани тагове JavaScript
  • Етикети за функционалност Piwik PRO
  • Етикети за външна интеграция
  • Динамични промени HTML с помощта на тагове
  • Правила за стартиране (тригери) Основни тригери: URL, щракване
  • Откриване на кликвания и техните ограничения
  • Разширени тригери: присъствие на елемент, задействащи тагове чрез dataLayer
  • Променливи Използване на променливата „Click Element“.
  • Създаване на функции в променливи
  • Променливи за отстраняване на неизправности
  • Задействащи тагове въз основа на променливи
  • Регистър на промените и система за публикуване Регистър на промените и контрол на версиите
  • Тестване на промени с помощта на бисквитката за отстраняване на грешки
  • Процесът на публикуване и внедряване на етикети
  • Разширени решения Персонализиране на уебсайт HTML - Пример за проследяване на съдържанието
  • Тригери, базирани на DataLayer
  • Оптимизация и производителност на Tag Manager
  • Най-добри практики и казуси Обсъждане на най-добрите практики при използването на Tag Manager
  • Анализ на конкретни случаи на употреба
  • Успехи и клопки, свързани с внедряването на Tag Manager
  • Обобщение и дискусия Резюме на разгледания материал
  • Отговори на въпросите на участниците
  • Дискусия относно опита, свързан с внедряването и използването на Tag Manager
  • Изисквания

    Участниците трябва да имат основни познания за маркетинг и разработка на уебсайтове. Известен опит с HTML, CSS и/или JavaScript ще бъде полезен, макар и не задължителен.

    Участниците трябва също така да имат основно разбиране за уеб анализа и неговата роля в маркетинговата стратегия.

    Препоръчително е участниците да имат достъп до своя акаунт Piwik PRO преди да посетят курса.

     14 Hours

    Брой участници



    Цена за участник

    Свързани Kурсове

    Свързани Kатегории