План на курса

Ден 1

Заселване и подготвителни формалности

Подготовка на материали, заселване на участниците, освежаващи напитки

Модул 1: Моята увереност, моята сцена

Разбиране на значението на самонадеянността за успеха на публичното говорене и личната експресия

Активност 1: Аз съм аз

Участниците ще получат предната част на сцената, за да предадат информация за себе си, което ще помогне за изграждане на увереност и самооценка.

 

Модул 2: Силата на влиянието и убеждаването – Как ще накарам хората да слушат

Обсъждане на значението на имплицирането и предаването на идеи, които целят да повлияят, вдъхновят и привлекат вниманието.

Активност 2: Сляпото ръководство

По 3 участника от всяка група ще се опитат да построят кула от Lego/градивен блок с различни цветове, докато двама от тях ще бъдат със завязани очи. Единственият член на екипа без завязани очи ще бъде капитан и ще ръководи двамата с завязани очи с гласа си като източник на инструкции. Едната сляпо завязана участница ще строи, а другата сляпо завязана участница ще преразказва инструкциите.

Сесия за синтез

Резюме и обсъждане на важността на предишната сесия

 

Модул 3: Публично говорене и неговата структура

Обсъждане на структурата на публичното говорене, техники за подготовка и ключови разглеждания на предаването.

Активност 3: Моята луд история

Групите на участниците ще създадат история от една източникова тема

 

Модул 4: Конструиране и предаване на речта

Сесията ще се фокусира върху начини за конструиране на мислите на речта, идентифициране на ефективни стратегии за предаване и лични подготвителни действия за предаване.

Финална сесия за синтез и предаване на заданието

Участниците ще получат една от следните теми за обсъждане, което ще продължи от 5 до 10 минути максимум.

Ден 2

Активност 1: Предаване на идентифицираните теми чрез публична презентация

Модул 5: Сливане на публичното говорене и интернет магистралата

Изисквания

  • Разбиране на основните комуникационни умения, предаване на идеи и взаимодействие в социалните медии.
  • Опит в комуникация с клиенти, отнасяне с клиенти и обществено говорене и дискусия.

Целова публика

  • Служители с пряко въздействие върху клиентите и връзки
  • Начални мениджъри и водачи на екипи
  • Индивиди, които искат да имат социално присъствие
 14 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (5)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории