План на курса

Въведение в Strategic Thinking

Ключови Business области, които мениджърите трябва да овладеят

    Лидерство Стратегия Финанси Комуникация Marketing Култура и иновации

Leadership

    Упражнение за самооценка Нагласата за сътрудничество

Стратегия

    Идентифициране на стратегическото и оперативното съответствие на компанията. Ролята на мениджъра в стратегията и операциите

Finance

    Разбиране на ролята на числата Finance за разширяване на влиянието, конкурентоспособността и оцеляването на компанията

Communication

    Комуникация между функции, отдели, региони и език Презентационни умения

Marketing

    Идентифициране и реагиране на търсенето и промените на пазара Как технологията променя играта

Култура и иновации

    Нагласа за растеж и учене на една организация

Вземане на стратегически решения

    Предвиждане на проблеми Получаване и тълкуване на информация Поставяне на предизвикателства и възможности в стратегически контекст Дискусия, решение и обратна връзка

Professional Development

    Менторство и продължаващо обучение. Да виждате бъдещето и да го използвате във ваша полза

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Разбиране на бизнеса.
  • Желание за учене и подобряване на уменията за стратегическо мислене.

Публика

  • Мениджъри от младши до средно ниво
  • Този курс е насочен към бизнес развитие и стратегически екипи
 21 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

Understanding Your Brand and Your Business

21 Hours

Свързани Kатегории