Курс за обучение по Strategic Planning in Practice
Този курс за обучение е създаден за инвеститори, собственици на бизнес, директори, мениджъри, ръководители и анализатори, които трябва да развият умения за стратегическо планиране. Не е предназначен за академични цели, а за да започнете да реализирате мечтите си днес.
Този курс се фокусира върху стратегическото планиране за бизнеса, в който гъвкавостта и постоянното учене са най-важното нещо. Основният акцент е корпоративната и инвестиционна стратегия, използвайки текущи примери от реалния свят. Всеки участник в курса ще има възможност да създаде стратегически план и да се научи как да го прилага на практика.
План на курса
Преглед на стратегическото планиране
- Стратегическо планиране – защо, кога и за какво? Кога стратегическото планиране не е желателно?
Стратегически анализ
Strategic Planning Нива
- Корпоративна стратегия SBU/Business и стратегия на дивизия Оперативна стратегия
Създаване на стратегически план
- Визия Мисия Ценности и поведение Go, задачи и отговорности
Методологии
- Създаване на задачи с помощта на SMART framework
Business Motivation Model
- Бърз преглед на стандартния софтуерен процес Strategic Planning.
Изпълнение на стратегията
- Информационни системи Възлагане на задачи Мотивация на служителите
Стратегическото планиране като непрекъснат процес
- Кой трябва да отговаря за стратегическите подобрения? Използване на софтуера за модел на бизнес мотивация, за да поддържате стратегията си актуална Как да свържете вашите процеси с вашия бизнес план Значение на бизнес процеса Management (BPM) Балансирана карта с резултати и измерване на ефективността
Изисквания
Нито един
Отворените курсове за обучение изискват 5+ участници.
Курс за обучение по Strategic Planning in Practice - Booking
Курс за обучение по Strategic Planning in Practice - Enquiry
Strategic Planning in Practice - Консултантско запитване
Консултантско запитване
Oтзиви от потребители (3)
Very practical. Trainer was very flexible in ensuring we meet our needs.
Eric Guevarra
Курс - Strategic Planning in Practice
Concepts are shown in such a way that they can be applied in real life scenarios. Due to the size of the class, the discussion was a bit more informal which resulted in a more fee-flowing and open discussion.
Cezar Canlas
Курс - Strategic Planning in Practice
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Курс - Strategic Planning in Practice
Предстоящи Курсове
Свързани Kурсове
Balanced Scorecard
14 ЧасаОбучението е предназначено да помогне на всеки, който мисли за осъществяване или работа върху балансиран проект за оценка.
Strategical & Critical Thinking
7 ЧасаТози курс е предназначен да подобри способността ви да мислите стратегически, като ви даде умения да подхождате към сложни ситуации, да избягвате пристрастия и да вземате добре информирани решения бързо и точно. Чрез структурирано изследване на различни стилове на мислене и често срещаните капани в стратегическото мислене ще развиете цялостно разбиране за това как да прилагате стратегическото мислене във вашите професионални дейности.
Corporate Social Responsibility Fundamentals
7 ЧасаПридобийте разбиране и прозрения за стойността на инвестирането в корпоративна социална отговорност, филантропия и устойчивост. Обучението се провежда в интерактивна форма и включва множество казуси.
Market Forecasting
14 ЧасаПублика
Този курс е създаден за анализатори, прогнозисти, които искат да въведат или подобрят прогнозирането, което може да бъде свързано с прогнозиране на продажбите, икономическо прогнозиране, технологично прогнозиране, управление на веригата за доставки и прогнозиране на търсенето или предлагането.
Описание
Този курс води делегатите през серия от методологии, рамки и алгоритми, които са полезни при избора как да се предскаже бъдещето въз основа на исторически данни.
Той използва стандартни инструменти като Microsoft Excel или някои програми с отворен код (по-специално R project).
Принципите, включени в този курс, могат да бъдат приложени от всеки софтуер (напр. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream for Financial Analysts: Certification Preparation
14 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към финансови анализатори на ниво начинаещи, които желаят да се научат как да използват OneStream за финансов анализ, отчитане и вземане на решения, базирани на данни, и да се подготвят за съответните сертификати за OneStream.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Разберете основните функции на OneStream XF.
- Навигирайте в интерфейса и работното пространство на OneStream.
- Заредете, трансформирайте и потвърдете финансови данни.
- Създавайте и анализирайте финансови отчети и табла за управление.
- Използвайте функциите за автоматизация на работния процес на OneStream за финансово планиране и консолидация.
- Подгответе се за изпити за сертифициране на OneStream (напр. OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant и др.).
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 ЧасаПреглед
Този 5-дневен курс ще помогне на делегатите да развият стратегическото си мислене, планиране и управленски умения, включително тактическите и оперативните изисквания за успешно изпълнение в банкова среда. Курсът ще се справи с трудни въпроси на управлението на конфликтите, управлението на промяната, какво прави добър лидер и как да мотивирате екип. Използвайки интерактивни проучвания на случаите, както и отрасълни примери, делегатите ще бъдат насърчавани да споделят опит и предизвикателства, за да помогнат в изграждането на практически и работно фокусирани решения, които те могат да вземат обратно и да използват в действителност.
Основната цел на програмата е да снабди ръководителите с уменията за сканиране на бизнес средата, за да открие печеливши бизнес възможности, както и да разработи стратегии за спечелване на конкурентно предимство в все по-конкурентна бизнес среда. Между другото, програмата ще осигури и разбиране за лидерството на най-добрите практики и поведение, което ще укрепи способността на изпълнителите да се справят с сложността и несигурността на управлението на висока производителност финансова институция.
Цели за учене
След като присъстват на този курс, делегатите ще могат да:
- Опишете основните проблеми, с които се сблъсква голяма банка;
- Различни подходи към организационното планиране;
- Анализиране на текущата бизнес среда и влиянията, които засягат организацията;
- Анализ на вътрешните и външните ресурси на организацията;
- Пояснете различните подходи за управление на стратегията и я поставяте в бизнес плана;
- Оценявайте алтернативните стратегии за развитие, за да препоръчате най-подходящите за нуждите на фирмата стратегии.
- Прилагането на по-дълбоко разбиране на стратегическите планове за развитие;
- обсъжда обективно рисковете, ползите и разходите, които придружават изпълнението на новата стратегия, включително управлението на конфликтите в екип;
- определяне на подходи за управление на идентифицираните рискове;
- Анализиране на потенциалното въздействие върху неговата фирма (положителни и отрицателни), което ще доведе до прилагането на новата стратегия;
- Проектиране на политики, системи и процеси за успешно изпълнение на нововъзникващите стратегически планове;
- Открийте ключовите стъпки в управлението на промяната
Кой трябва да чака
- Продукти / Услуги мениджъри
- Новоизбрани, както и установени мениджъри и екипни лидери
- Глави на операциите
- Старши мениджъри на банки
- мениджъри на човешките ресурси
- Операционни мениджъри
- Marketing Мениджъри
Методология Курсът се състои от улеснени работилници, допълнени от изследвания на случая, извлечени от комбинация от публикувани реални примери и / или практически опит. Ще има и възможности за участниците да работят в малки групи, за да синтезират идеи и стратегии и да прилагат материала в контекста на собствените си организации / отдели. Отворените форуми също ще бъдат ключов елемент.
Statistical Thinking for Decision Makers
7 ЧасаТози курс е създаден за лица, вземащи решения, чиято основна цел не е да правят изчисления и анализи, а да ги разберат и да могат да избират какъв вид статистически методи са подходящи за стратегическото планиране на организацията.
Например, потенциален участник трябва да вземе решение колко проби трябва да бъдат събрани, преди да може да вземе решение дали продуктът ще бъде пуснат на пазара или не.
Ако имате нужда от по-дълъг курс, който обхваща самите основи на статистическото мислене, вижте 5-дневното обучение "Statistics за мениджъри".
Strategic Thinking
21 ЧасаВ това водено от инструктор обучение на живо в България, ние превеждаме новите мениджъри през най-важните концепции на стратегическото мислене, прилагайки теорията на практика чрез дейности, базирани на задачи, базирани на случаи от реалния живот. Участниците получават уникална възможност да научат нови начини на мислене, да прилагат ключови концепции за решаване на проблеми, да разсъждават върху това как тези принципи се прилагат към собствената им работа и да слушат и споделят собствените си гледни точки със своите инструктори и колеги от класа.
Strategic Management
21 ЧасаПублика
Висши мениджъри, които се нуждаят от вникване в проблемите на Strategic Management и неговото приложение
Формат на курса
Комбинация от:
- Улеснени дискусии Презентации на слайдове Казуси от практиката и примери
До края на курса делегатите ще могат да:
- Дефиниране на въпроси, стоящи в основата на успешното стратегическо лидерство и връзката със силен организационен климат. Описване на набор от стратегически бизнес модели и техните потенциални последици за техния собствен бизнес. Дефиниране на критичните концепции, които са в основата на изграждането на високоефективни екипи и управление на промяната. Дефиниране и използване на ключови финансови мерки за стратегически успех
Understanding Your Brand and Your Business
21 ЧасаПублика
Този курс е предназначен за всички служители, които се нуждаят от по-широк поглед върху своята част от бизнеса; специфичните им роли в него; и тяхното участие в подобряване на приноса му към организацията като цяло
Формат на курса
Комбинация от:
- Фасилитирани дискусии Презентации на слайдове Упражнения
До края на семинара присъстващите ще могат:
- Обяснете какво е „марка“ и как те могат да й повлияят Разберете процеса за стратегии за промяна и позицията на вашата компания в тях Детайлизирайте съответните принципи, залегнали в основата на всяка промяна в бизнеса Осъзнайте важността на взаимоотношенията клиент/заинтересовани страни за успешното управление на всеки бизнес Дефинирайте финансовите аспекти на даден бизнес и на частта на делегатите от този бизнес Определете важните аспекти на преговорите, за да осигурите възможно най-добрия резултат за тяхната част от бизнеса