План на курса

Най-добри практики

  • Криза в софтуера
  • Най-добри практики в разработката на софтуер
    • Итеративно разработване
    • Management изисквания
    • Компонентно-ориентирана архитектура
    • Визуално моделиране
    • Проверка на качеството
    • Управление на промените

RUP

  • Характеристики на RUP
  • Две измерения на RUP
  • UML за RUP

Създайте обектен модел

  • UML 2 като начин за представяне на модела
    • Обектният модел
    • Методи за описание на модела
  • Практическо анализиране на спецификацията на сценариите за използване
    • Актор
    • Сценарий за използване
    • Асоциация
    • Включващи и разширяващи връзки

Някои обектно-ориентирани концепции на практика

  • Абстракция
  • Инкапсулация
  • Генерализация
  • Полиморфизъм

Архитектурата на системата

  • Отображаване на структурата и поведението на системата
    • Две категории UML диаграми
    • Моделиране на връзката между структурата и поведението
    • Различни нива на моделиране на поведението
  • Отображаване на елементи на анализния клас дизайн
    • Връзки уточняване
    • Създаване на силни връзки между резултатите от фазата на анализ и фазата на дизайн
  • Моделиране на дизайн класове
    • Клас
    • Асоциация
    • Енумерация
    • Пряко/обратно инженеринг
  • Дизайн на подсистеми
    • Компонент
    • Връзка на делегация
    • Сборка на конектори
  • Описание на аспектите на паралелното изпълнение в архитектурата на системата
    • Примери на диаграми за активност, последователност и конечен автомат
  • Описание на аспектите на архитектурата на разпределението
  • Различните перспективи на описание на архитектурата

Изисквания

Основни познания за често използваните UML диаграми (случай на употреба, клас, последователност).

 21 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории