План на курса

Най-добри практики

    Софтуерна криза Най-добри практики в разработката на софтуер Итеративна разработка Management изисквания Базирана на компоненти архитектура Визуално моделиране Проверка на качеството Управление на промените

RUP

    Характеристики на RUP Две измерения на RUP UML за RUP

Създайте обектен модел

    UML 2 като начин за представяне на модела Обектният модел Методи за описание на модела
Практически анализ на спецификацията на случаите на използване Actor
  • Случай на употреба
  • Асоциация
  • Отношенията включват, разширяват
  • Някои обектно-ориентирани концепции на практика
  • Абстракция, капсулиране, генерализация, полиморфизъм

      Архитектурата на системата

    Картографиране на структурата и поведението на системата Две категории UML диаграми Моделиране на връзката между структура и поведение Различни нива на моделиране на поведение

      Картографиране на елементи на аналитичен дизайн на класа Прецизиране на връзките
    Изграждане на силни връзки между резултатите от фазата на анализ и фазата на проектиране
  • Класове по моделиране на дизайн Клас
  • Асоциация
  • Изброяване
  • Преден/обратен инженеринг
  • Компонент за проектиране на подсистема
  • Отношенията на делегацията
  • Монтаж на конектора
  • Описание на аспектите на паралелността в системната архитектура Примери за диаграми на дейността, последователност и машина на състоянията
  • Описание на аспектите на архитектурата на дисперсията
  • Различните гледни точки на описанието на архитектурата
  • Изисквания

    Основни познания за често използваните UML диаграми (случай на употреба, клас, последователност).

     21 Hours

    Брой участници



    Цена за участник

    Oтзиви от потребители (5)

    Свързани Kурсове

    System Engineering using SysML and UML 2

    21 Hours

    Design Patterns

    14 Hours

    Efficient Requirement Management using Agile Methods and Agile UML Modeling

    21 Hours

    Свързани Kатегории