План на курса

Въведение

  • Патерни и многоетажна архитектура
  • Описание на патерните
  • Проектиране с патерни
  • Намиране и избор на проектиращи патерни
  • Имплементация на проектиращите патерни

Познати патерни

Създаване на обекти

  • Фабрика (Factory)
  • Конструктор (Builder)
  • Метод на фабриката (Factory Method)
  • Прототип (Prototype)
  • Единствено екземпляр (Singleton)

Структурни патерни

  • Адаптер (Adapter)
  • Мост (Bridge)
  • Композиция (Composite)
  • Декоратор (Decorator)
  • Фасада (Facade)
  • Лихвени обекти (Flyweight)
  • Прокси (Proxy)

Поведенчески патерни

  • Ланцет на отговорност (Chain of Responsibility)
  • Команда (Command)
  • Интерпретатор (Interpreter)
  • Итератор (Iterator)
  • Медиатор (Mediator)
  • Снимка (Memento)
  • Наблюдател (Observer)
  • Състояние (State)
  • Стратегия (Strategy)
  • Метод на шаблон (Template Method)
  • Посетител (Visitor)
  • Наблюдател (Observer)

Създаване на патерни

  • Дали да използваме патерн или не
  • Формално описание на патерна
  • Организиране на каталога с патерни
  • Конкретна цел и абстрактна цел
  • Публикуване на патерните в общност от патерни

Изисквания

Добра znajба на UML и на който и да е обектно-ориентирани език като C++, C#, Java, VB.NET, PHP 8 или по-нова версия.

 14 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (4)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории