План на курса

Въведение

  • Информация за изпита
  • Маса за покритие
  • OMG Указател на сертифицирани специалисти
  • Полагане на изпит (онлайн или в изпитен център)

Защо моделираме

  • Стойността на моделирането
  • Кога моделираме?
  • Кога не моделираме?
  • Абстракция
  • Въведение в MDA
  • Домейн модел
  • Анализ на стойността на модела

Диаграмата на класа

Обща структура

  • Тип
  • Зависимост
  • Пространство от имена
  • VisibilityKind (публичен, частен, защитен)
  • Множество Element
  • Ограничение
  • Коментирайте

Прости класификатори

  • Примитивен тип
  • DataType
  • Изброяване
  • EnumerationLiteral
  • Интерфейс
  • Реализация на интерфейса
  • Сигнал
  • Рецепция

Структурирани класификатори

  • Асоциация
  • Клас

Класификация

  • Обобщение
  • Особеност
  • Структурна характеристика
  • Поведенческа характеристика
  • Имот
  • Операция
  • Параметър
  • AggregationKind (композиция, агрегиране)

Стойности

  • LiteralBoolean
  • LiteralInteger
  • LiteralReal
  • LiteralUnlimitedNatural
  • LiteralNull
  • LiteralString
  • Непрозрачен Express йон

Диаграмата на обекта

  • Спецификация на екземпляра
  • Слот

Диаграмата на пакета

Пакети

  • Пакет
  • PackageImport

Диаграмата Use Case.

Use Cases

  • UseCase
  • актьор
  • Включете

Диаграмата на дейността

Activities

  • Дейност
  • ActivityFinalNode
  • ActivityParameterNode
  • ControlFlow
  • Първоначален възел
  • DecisionNode
  • FlowFinalNode
  • ForkNode
  • JoinNode
  • MergeNode
  • ObjectFlow
  • ObjectNode

Действия

  • Действие
  • CallBehaviorAction
  • CallOperationAction,
  • SendSignalAction
  • AcceptEventAction
  • ПИН
  • InputPin, OutputPin
  • OpaqueAction

Диаграмата на последователността

Взаимодействия

  • Взаимодействие
  • Спецификация на събитието
  • Спецификация на изпълнението
  • ExecutionOccurrenceSpecification
  • DestructionOccurrenceSpecification
  • Спасителна линия
  • Съобщение
  • MessageOccurrenceSpecification
  • MessageSort
  • MessageEnd

Често срещано поведение

  • CallEvent
  • SignalEvent
  • Тригер
  • OpaqueBehavior

Диаграмата на държавната машина

Държавни машини

  • StateMachine
  • състояние
  • Преход
  • Псевдосъстояние: избор, кръстовище, начално
  • FinalState

Изисквания

Изисква се разбиране на основни обектно-ориентирани концепции или основни UML познания.

  21 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (6)

Свързани Kурсове

Design Patterns

  14 Hours

Efficient Requirement Management using Agile Methods and Agile UML Modeling

  21 Hours

System Engineering using SysML and UML 2

  21 Hours

Applying SysML with MagicDraw/Cameo

  21 Hours

Свързани Kатегории