План на курса

Въведение

    Какво е програмиране и защо трябва да се обърне внимание История на програмирането Възможност за автоматизиране на задачи с помощта на софтуер Ролята на програмиста и компютъра в предприятието Programming днес Развитието на текущите пазарни тенденции Декларативно и императивно програмиране. Как или какво? Машина на Тюринг Консолидация, компилация и интерпретация "в движение".

Въпроси за напомняне на логиката и булевата алгебра

    предикати логически изречения тавтологии Булева алгебра

Първата програма

    структурно функционално обект А как иначе?

Прости видове

    Представяне на низове Цели числа Числа с плаваща запетая Булев тип Нула Празно или неинициализирано Силно и слабо въвеждане

Структури от данни

    Концепции FIFO и FILO Стекове Опашки Деклариране на масиви и списъци Индексиране Карти Записи Дървета

Оператори

    Оператори за присвояване. Аритметични оператори. Оператори за сравнение И сравнение на стойностите на различни езици Побитова конкатенация Оператори за увеличаване и намаляване Най-често срещаните грешки

Контролиране на програмата

    Инструкциите if, if else Go към инструкции, обсъждат проблемите на приложението. Превключвателят Цикълът for, for-in Цикълът while, do-while цикълът foreach Спиращият цикъл

Създаване на код за многократна употреба

    Функционален Programming Обектно-ориентиран Programming

Парадигми на функционалното програмиране

    Каква е функцията на Функцията и процедурата Основи на ламбда смятането Аргументи на функцията Връщане на стойности Функции като аргументи Анонимни функции Затваряния Рекурсия

Парадигмите на обектно-ориентираното програмиране

    Представяне на обекти от обектите от реалния свят във философията, онтологията Решаване какво искате да обектирате или други типове Декларация на класове Създаване на екземпляри на класове Полета, състояние на обекта Методи, като поведение на обект Абстракция Капсулация Наследяване полиморфизъм Асоциация и агрегиране Делегиране и разделяне на връзки между обекти Модули, пакети и библиотеки Споделяне на API Моделиране на системата като класове и обекти Описване и програмиране на връзки между класове Програмиране от бизнес гледна точка

Goот практика по програмиране

    Клопки и често срещани грешки Код на високо ниво в интерпретацията на код на ниско ниво Оптимизация на код KISS Принцип DRY Принцип По-лошото е по-добро Разделяне абстракция на изпълнение Методи за откриване на грешки логически програми Конвенции godowania Коментиране на кода Софтуерни показатели

Преглед на тези технологии и езици

    Областта на приложение на тези езици Основните характеристики на езика Перспективи за развитие Бъдещата посока на развитие: алгоритмично, оптимизиране на кода, модели за внедряване, модели за проектиране, архитектурни модели, аналитични стандарти Намаляване на контролната структура - използването на изкуствен интелект и автоматизирано вземане на решения Коя платформа да избера? Индивидуални консултации
 35 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Свързани Kурсове

Building Interactive Applications with React, Redux and GraphQL

28 Hours

Spring Boot, React, and Redux

14 Hours

Managing Vue JS State with Vuex

7 Hours

Next.js 14 Advanced Development

21 Hours

React with Next.js

14 Hours

Managing React State with MobX

14 Hours

Material UI

7 Hours

Ant Design

7 Hours

NestJS: Beginner to Advanced

14 Hours

REST API Development with LoopBack

14 Hours

Building Web Apps using the MEAN stack

35 Hours

Node.js & Express.js Basics, working with PM2 & WebStorm

21 Hours

Qt Quick and QML

7 Hours

Mathematica - wprowadzenie, wizualizacja i prezentacja danych

14 Hours

Mathematica for Machine Learning

14 Hours

Свързани Kатегории