План на курса

Въведение

AI in Digital Marketing

    Какво е AIDM? Приложението на AIDM

Куриране и създаване на съдържание

    Рационализиране на съдържание с AI инструменти Работа с Curata, BuzzSumo, Crayon и Scoop-It

Google Облачен AI

    Създаване и мащабиране на chatbots Интегриране на chatbots в уеб приложение

SEO оптимизация

    Работа с Market Brew

Email Автоматизация на задачи

    Автоматизиране на имейл задачи със Siftrock

Проследяване и отчитане

    Проследяване и отчитане на поведението на потребителите с BlueShift Проследяване и отчитане на данни от социални медийни платформи с Zoomph

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Разбиране на дигиталния маркетинг

Публика

  • Маркетолози
 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Свързани Kурсове

Advanced Stable Diffusion: Deep Learning for Text-to-Image Generation

21 Hours

Свързани Kатегории