План на курса

Въведение в Generative AI в Marketing

  • Преглед на генеративния AI и неговото значение за маркетинга
  • Казуси от маркетингови кампании, управлявани от AI
  • Основни предимства и предизвикателства от използването на генериращ AI в маркетинга

Настройка на средата

  • Въведение в OpenAI API и Google Cloud Platform
  • Създаване на акаунти и достъп до AI инструменти
  • Основни конфигурации и първоначална настройка

Разработване на генерирано от AI Marketing съдържание

  • Разбиране на личността на клиента и насочването
  • Генериране на персонализирано съдържание чрез AI модели
  • Персонализиране на съдържание за различни маркетингови канали

Интегриране на AI съдържание в Marketing стратегии

  • Привеждане в съответствие на генерираното от AI съдържание с маркетинговите цели
  • Включване на AI съдържание в имейл кампании, социални медии и реклами
  • Инструменти и техники за безпроблемна интеграция

Анализиране и оптимизиране на ефективността на кампанията

  • Метрики и KPI за кампании, управлявани от AI
  • Използване на AI за анализ на ефективността и прозрения
  • Оптимизиране на кампании въз основа на данни, управлявани от AI

Етични съображения в ИИ Marketing

  • Осигуряване на прозрачност и справедливост в генерираното от AI съдържание
  • Справяне с проблемите, свързани с поверителността и защитата на данните
  • Най-добри практики за етично използване на AI в маркетинга

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основно разбиране на маркетинговите концепции
  • Познаване на основите на ИИ и машинното обучение (препоръчва се, но не е задължително)

Публика

  • Marketing професионалисти
  • Дигитални стратези
  • Технологични ентусиасти, интересуващи се от маркетинг
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории