Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в AI в маркетинга
- Обзор на ролята на AI в съвременните маркетингови стратегии
- Въведение в модели DeepSeek и техните възможности в маркетинга
- Важността на данъчни маркетинг и интеграция на AI
Използване на DeepSeek за сегментация на клиенти
- Техники за анализ на демографията, поведението и предпочитанията на клиенти
- Използване на модели DeepSeek за създаването на ефективни аудитории
- Стратегии за персонализиране за целеви кампании
Предвиждащи анализи за маркетингови кампании
- Разбиране на предиктивното моделиране и неговото влияние върху прогнозирането на клиентския път
- Прилагане на DeepSeek за оценка на потенциални клиенти и предвиждане на конверсия
- Оптимизиране на маркетинговите разходи чрез инсайти, управлявани от AI
Оптимизиране на маркетинговите кампании с DeepSeek
- Автоматизация на създаването и доставката на кампании с DeepSeek
- A/B тестиране и непрекъснато подобряване, подпомогнати от AI
- Интеграция на модели DeepSeek с платформи за автоматизация на маркетинга
Използване на анализ на данни за ангажиране на клиенти
- Ролята на DeepSeek в идентифицирането на ключови фактори за ангажиране
- Побочване на стратегии за запазване на клиенти чрез реално време анализи
- Използване на AI за доставяне на персонализирани преживявания през каналите
Примери и приложения в маркетинга
- Реални пример с бизнес, използващ AI за автоматизация на маркетинга
- Ключови метрики и KPI, следвани с модели DeepSeek за успешни кампании
- Извличани уроци и добри практики от маркетинг, управляван от AI
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Основни знания за принципите на маркетинга
- Знайност с приложения с управление на AI и аналитични инструменти
- Опит с маркетингови платформи или CRM системи
Целева група
- Дигитални маркетолози, които искат да използват AI за оптимизация на кампании
- Маркетингови стратези и анализи, които искат да подобрят таргетирането на клиенти
- Собственици на бизнес, заинтересовани в използването на AI за автоматизация на маркетинга и получане на инсайти
14 часа