План на курса

МОДУЛ 1

1. Представяне на целите и програмата на цикъла на развитие – ПРОФЕСИОНАЛЕН
ГРИЖА ЗА КЛИЕНТА.
2. Поставяне на индивидуални цели от участниците в обучението.

3. Вербална и невербална комуникация и отношение: покорна, агресивна и
напорист.

а. Самодиагностика на собственото общуване и отношение.
b. Диагностика на комуникацията и клиентските нагласи.
° С. Практикуване на невербални и вербални елементи и инструменти за комуникация, които повишават социалното въздействие и ефективността на комуникацията.

4. Симулация на разговори с клиенти, чрез избрани инструменти.

МОДУЛ 2

1. Пет тайни на ефективната комуникация, проектирани от д-р Дейвид Бърнс, съосновател на когнитивно-поведенческата терапия.

2. Communication Айкидо. Управление на трудна ситуация на работа като учител.

МОДУЛ 3

1. Индивидуален анализ от всеки участник в обучението, последните 5 "победи" и 5 "загуби" търговски процеси. Подреждане ключови фактори за успех и провал, благодарение на които сме спечелили и чрез какво сме загубили/какво ни липсваше, че загубихме. На етапа на извличане изводи от анализа, определяне (групова работа на обучителния форум) какви ключови поведения и действия на отделните етапи от процеса на продажба имат най-голямо влияние върху успеха.


2. Разработване на аргументи за продажби - банка от ползи и добавени стойности, произтичащи от:
а. нашите продукти/услуги
b. моя стандарт за обслужване на клиенти;
° С. други предимства и добавени стойности, които не присъстват в предишните две области, които отговарят на идентифицираните проблеми на клиента и
които са най-голяма стойност за него от гледна точка на направените разходи и/или пропуснатите ползи и осигуряват възвръщаемост на инвестицията и имат
Бизнес Обосновка.

3. Упражнение в подбора и представянето на аргументи за продажба (които са описани предварително в банката с добавена стойност), адекватни на проблемите и целите на клиента. Симулация на разговор с клиент - етап на въвеждане (преди спечелени) ползи.

МОДУЛ 4

1. Определяне на най-честите критични възражения/резерви/претенции на клиентите.
2. Разработване на отговори на предварително идентифицирани критични възражения /възражения/искове на клиенти, като се използва моделът на отговор възражения.
3. Симулации на разговор с клиент - етапът на отговор на предварително договорени въпроси, критични възражения на клиента, с предварително разработени отговори.
4. Определяне на действия и поведения, които имат противодействаща функция и управление на възраженията на клиента.

МОДУЛ 5

1. Sztuka konstruktywnej konfrontacji и model konstruktywnej konfrontacji opracowany na kanwie NVC (komunikacja bez przemocy) Marshalla
Розенберга. Konstruktywna konfrontacja = budowanie relacji.

2. Ćwiczenie realnych najbardziej problematycznych sytuacji, które to uczestnicy warsztatów zakwalifikują do konstruktywnej konfrontacji a następnie przeprowadzą symulację rozmów – konstruktywnych konfrontacji, wybranych przez siebie sytuacji.
3. Symulacje rozmów z klientami, z wykorzystaniem poznanego modelu.

4. Модел dynamiki eskalacji emocji, który pozwala zrozumieć kiedy powinniśmy zdecydować się na konstruktywną konfrontację aby emocje nas wspierały.
5. Ustalenie jak przebiega dynamika eskalacji emocji w modelu konstruktywnej konfrontacji który służy: rozwiązaniu problemu lub załatwianiu sprawy a nie załatwieniu człowieka.

МОДУЛ 6
1. Практическо обсъждане и прилагане на законите на убеждаването.

2. Практическо обсъждане на шестте правила за въздействие, описани от проф. Robert Cialdini, благодарение на което участниците в обучението ще могат да увеличат влиянието ви върху клиентите.

МОДУЛ 7
1. Стандартът на "добрия разговор" в бизнеса. Предположения, стратегии и техники за "добър разговор" в бизнеса
2. Емпатично слушане със "сърце"
3. Превръщане на оценките в мнения

4. „Айкидо” в разговор – моделни допускания и езикови структури
5. Езикът на поемане на отговорност срещу езика на намиране на виновен и прехвърляне на отговорност
6. Езикът на ценностите в практиката – моделни допускания и езикови структури
7. Езикът на успешния човек – моделни допускания и езикови структури
8. Езикът на уважението, който отваря диалог и прави възможно разбирането
9. Езикът на прозрачността - модел на допускания и езикови структури и дванадесет убедителни въпросителни модела
10. Езикът на смелостта – моделни допускания и езикови структури

МОДУЛ 8
1. Усъвършенствани модели на професионална комуникация
2. Комуникационният модел "стълба към небето".
3. Драматичният триъгълник на Карпман - модел и психология на драматичния триъгълник и усъвършенствани езикови структури за защита срещу манипулиране на изпитание и влизане в триъгълни игри и излизане от триъгълни игри и споразумение.
4. Езикът на добрия разговор - езикови структури, които трябва да се откажат, защото блокират сключването на споразумение и езикови структури, които увеличават и правят споразумението по-вероятно.

МОДУЛ 9

Модел на мислене, базиран на резултатите – Мислене от гледна точка на резултата, това, което искам, постигам това, което искам да постигна. Практическо обучение за влияние и комуникация при преговори с изпълнители.

Практическо обучение по модела Мислене, базирано на резултатите. Обучението на всеки участник, ще го опиша индивидуално по отношение на резултата, т.е.: какво искам да постигна и получа, да убедя и разубедя вашия (избран) изпълнител и каква информация или аргументи трябва да му предоставя, какво трябва да направя, какво действия, които да предприемете, какво да кажете, как да се държите, за да постигнете желания и предварително описан резултат.

МОДУЛ 10

ЛАБОРАТОРИЯ ЗА САМОПОЗНАНИЕ, по време на която участниците в обучението:
1. Ще трансформират при източника и ще интегрират неприятните (в разговорния език наричани негативни) емоции (използвайки професионален модел
терапевтична, интеграция на емоциите - трансформация при източника) преживяват и оцеляват в трудни ситуации. Което ще промени техния начин на мислене и вярвания за емоциите, благодарение на което те ще могат да интерпретират правилно информацията, която идва от преживени емоции, да черпят сила от емоциите, за да им дадат енергия за действие и да ги подхранват, подпомагайки интелектуалните процеси и правейки правилни решения.

2. Те ще научат ABCD модела на вашите емоции от рационалната поведенческа терапия, който служи за управление на: вашите емоции, вярвания, промяна на начина на мислене в дадена ситуация и промяна на поведението и действията.
3. Те ще научат най-често срещаните когнитивни и саморазрушителни изкривяващи вярвания, предавайки избраните от вас вярвания на важни въпроси,
самодиагностика с помощта на инструментите, които сте научили, за да проверите тяхната истинност и полезност.
4. Ще научат петте принципа на здравословното мислене, модел, извлечен от рационалната поведенческа терапия, благодарение на който ще разполагат с надежден инструмент за диагностика, използван за проверка дали техните убеждения са добри за тях и подпомагащи постигането на целите.
5. Те ще променят идентифицираните негативни убеждения в подкрепящи вярвания в избрана трудна бизнес ситуация.
6. Те ще анализират баланса на печалбите и разходите от избраните бизнес отношения, които имат голямо бизнес значение и в момента са неблагоприятни, кои отношения биха искали да се променят към по-добро.
7. Те ще научат какво представлява съпротивата срещу промяна на статуквото (промяна на резултата на...желан) и съпротива срещу процеса (работата, която трябва да се извърши, за да се постигне желаният резултат) във взаимоотношенията.
8. Резюме

Изисквания

  • Нито един

Публика

  • ___
  • ___
  • ___
 28 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Свързани Kурсове

Hosting Online Meetings

7 Hours

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników

14 Hours

Свързани Kатегории